وان پلاس نورد CE 5G با قیمتی ارزان رسماً معرفی شد

پاورتل/ وان پلاس نورد بازگشته است! سری نورد وان پلاس که در آن، میان رده‌های وان پلاس ارائه می‌شوند، اکنون پذیرای یک عضو جدید است. این عضو تازه وارد، وان پلاس نورد CE 5G نام دارد. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت این دستگاه میان رده خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی وان پلاس نورد CE 5G
وان پلاس در سال ٢٠٢٠ میلادی، از گوشی OnePlus Nord پرده برداشت. پس از آن نیز چند گوشی دیگر در سری OnePlus Nord ارائه شدند. اما این بار، نوبت به OnePlus Nord CE 5G است که پا به عرصه وجود بگذارد.

 
به نقل از Tech Advisor، وان پلاس نورد CE 5G رسماً توسط وان پلاس رونمایی شده است. این دستگاه، به عنوان میان رده جدید زیر مجموعه اوپو شناخته می‌شود. به همین دلیل، شاهد عرضه آن در مناطق مختلفی هستیم. اما اجازه دهید که به سراغ مشخصات این گوشی برویم.

در ابتدا، وان پلاس نورد CE 5G مجهز به یک نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع Fluid AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. در ادامه، وزن و ضخامت این دستگاه به ترتیب معادل ١٧٠ گرم و ۷.٩ میلی متر است. این وزن و ضخامت، به خوش دوست‌تر شدن OnePlus Nord CE 5G کمک شایانی می‌کند. پشتیبانی از اینترنت ۵G، وای فای ۵ دو بانده و بلوتوث نسخه ۵.١ در کنار NFC، مکمل‌های بخش ارتباطات این دستگاه هستند. درگاه Type-C برای گوشی جدید وان پلاس به کار رفته است.

اما به بطن وان پلاس نورد CE 5G می‌رویم. جایی که چینی‌ها، از رابط کاربری OxygenOS 11 بر پایه اندروید ١١ بهره گرفته‌اند. قلب تپنده این دستگاه، همان تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 750G است. ۶ یا ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X در کنار ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1، از دیگر مشخصات این گوشی میان رده است.

در بخش سیستم دوربین، شاهد به کارگیری دوربین اصلی سه گانه هستیم. این دوربین، دارای سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی است. قابلیت عکاسی فوق عریض در این گوشی موجود است. اما متأسفانه، قابلیت عکاسی ماکرو در این گوشی موجود نیست. دوربین سلفی تکی با وضوح ١۶ مگاپیکسلی در حفره نمایشگر سمت چپ جای خوش کرده است. خوشبختانه جک ٣.۵ میلی متری هدفون از این میان رده حذف نشده است.

حسگر تشخیص اثرانگشت OnePlus Nord CE 5G، در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است. وان پلاس از باتری با ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت به همراه شارژر ٣۰ واتی در این گوشی بهره گیری کرده است. تمام این‌ها، مشخصات میان رده جدید و جذاب وان پلاس بودند. اما ببینیم که قیمت این دستگاه تازه وارد از چه قرار است؟

قیمت OnePlus Nord CE 5G
همان طور که اشاره کردیم، این دستگاه در کشورهای مختلفی عرضه شده است. سه نسخه نیز برای این گوشی موجود است. قیمت نسخه‌های مختلف OnePlus Nord CE 5G، به شرح زیر می‌باشد:

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی: ٢٢,٩٩٩ روپیه هند / ٢٩٩ یورو

– نسخه ۸/١٢٨ گیگابایتی: ٢۴,٩٩٩ روپیه هند / ٣٢٩ یورو / ٢٩٩ پوند

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ٢٧,٩٩٩ روپیه هند / ٣٩٩ یورو / ٣۶٩ پوند

نظر شما نسبت به قیمت این دستگاه چیست؟ آیا وان پلاس Nord CE 5G مورد پسند شما واقع شده است؟ کدام یک از مشخصه‌های اصلی این گوشی را می‌پسندید؟ آیا گوشی هوشمند بهتری را در این رده قیمتی سراغ دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *