ورود خریداران به فروشگاه‌های اپل ممنوع شد

با افزایش موارد ابتلا به کرونا، شرکت اپل ورود خریداران را در  تمام فروشگاه‌های نیویورک ممنوع می‌کند.

به گزارش نیویورک پست، به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، شرکت اپل به طور موقت تمام فروشگاه‌های شهر نیویورک خود را به روی خریداران حضوری بسته است.

طبق اطلاعات سایت سازنده آیفون، مشتریان همچنان می‌توانند سفارشات آنلاین را از فروشگاه‌ها دریافت کنند. این تعطیلی‌ها در حالی رخ می‌دهد که نوع اُمیکرون کرونا، به سرعت در نیویورک گسترش می‌یابد و هزاران کارگر را مجبور به خانه نشینی می‌کند.

در بحبوحه کمبود کارگران مرتبط با ویروس کرونا، فرماندار کتی هوچول روز جمعه دستورالعمل قرنطینه را برای برخی از کارگران کاملاً واکسینه شده که آزمایش کرونای مثبت داشتند از ۱۰ روز به ۵ روز کاهش داد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل معمولا زمانی یک فروشگاه را می‌بندد که ۱۰ درصد از کارمندانش به ویروس کرونا مبتلا شوند.

هفته گذشته، اپل فروشگاه‌های خود را در فلوریدا، جورجیا، تگزاس، نیوهمپشایر و کانادا به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا تعطیل کرد.

نیک لیهی، سخنگوی اپل گفت که این شرکت تمام تلاش خود را برای محافظت از کارمندان انجام می‌دهد. شهر نیویورک تا کنون، نزدیک به رکورد ۱۷۳۴۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرد.  شهردار بیل دی بلازیو گفت که میزان بستری شدن در بیمارستان در هفته گذشته بیش از دو برابر شده است، زیرا بیمارستان‌ها شاهد افزایش بیماران مبتلا به نوع اُمیکرون هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *