وضعیت عملکرد فنی بازی Outriders روی ایکس باکس سری اس

پاورتل/ براساس اطلاعات منتشر شده، بازی RPG سوم‌شخص Outriders روی کنسول ایکس باکس سری اس همانند سایر پلتفرم‌ها خواهد بود. در ادامه به جزئیات عملکرد فنی این بازی پرداخته شده است.
   
مدتی است که استودیوی People Can Fly به‌همراه اسکوئر انیکس مشغول توسعه و عرضه یک بازی سوم‌شخص در سبک RPG هستند. بازی Outriders که با تأخیر در زمان عرضه مواجه شد اکنون قرار است در تاریخ ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ (یک آوریل) برای پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شود، 

اگر پاورتل را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش استودیوی People Can Fly به‌صورت رسمی اعلام کرد که این بازی روی دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم برثاینه و روی کنسول ایکس باکس سری اس با نرخ ۳۰ فریرم برثانیه اجرا خواهد شد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش حساب رسمی توییتر Outriders از یک اشتباه اطلاعاتی از نحوه عملکرد بازی روی کنسول سری اس خبر داد. براین اساس خوشبختانه باوجود مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تر، از طرفی بازی Outriders همانند سایر نسخه‌های نسل نهمی خود، روی سری اس نیز با نرخ ۶۰ فریم و رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد. 

 
کاربران کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان جدیدترین ساخته استودیوی People Can Fly را با رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ ۳۰ فریم و نسخه‌های پیشرفته آن‌ها یعنی پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس بازی را با رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه قادر به اجرا خواهند بود.

افرادی که پیش‌از خرید Outriders به‌دنبال تجربه یک نسخه آزمایشی و دمو از بازی هستند، در تاریخ هفت اسفند ماه (۲۵ فوریه) به‌صورت رایگان می‌توانند آن را دریافت کنند. 

حال اگر شما هم از طرفداران آثار سبک RPG هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Outriders را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *