ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ گلکسی Z Fold2 5G را ببینید

پاورتل/ در رویداد Galaxy Unpacked ۱۵ مرداد، سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G را به صورت رسمی رونمایی کرد اما نه کاملا! در این مراسم گوشی تاشو زمان زیادی را به خود اختصاص داد و تصاویر مطبوعاتی منتشر شد اما کاملا “رونمایی نشد” اگر منتظر مشخصات و قیمت های دقیق هستید هنوز باید صبر کنید. هر چند امروز چند فیلم تبلیغاتی منتشر شده که تا حدودی نگاهی به این دستگاه ارایه می کند.

اگر می خواهید کمی بیشتر درباره سومین موبایل تاشو سامسونگ بدانید، در حال حاضر یک تبلیغ ویدیویی کاملا تازه منتشر شده است. این ویدیو ویژگی های کلیدی Z Fold2 5G را با دوگانگی تبلت-تلفنی خود آغاز می کند.

“شما می توانید همه این موارد را داشته باشید و همه کارها را انجام دهید”

صفحه نمایش ۷.۶ اینچی با پوشش شیشه فوق نازک یا UTG با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در کنار ویژگی حالت Adaptive Flex برای گرفتن عکس و فیلمبرداری بدون نیاز به در دست گرفتن دستگاه است. همچنین این حالت یک مزیت برای انجام وظیفه چند وظیفه محسوب می شود.

ویژگی Wireless DeX همچنین چند ثانیه دیگر را به خود اختصاص می دهد، با توجه به اینکه Note20 معرفی شد، این ویژگی اکنون به قدیمی تر منتقل شده است و برای گوشی های تاشو دیگر سامسونگ نیز چنین خواهند بود.

قرار است این تلفن در تاریخ اول سپتامبر پیش سفارش خود را آغاز کند. این همان روزی است که ما در تقویم های خود به عنوان تاریخ رسمی معرفی و اعلام مشخصات دقیق می دانیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فولد ۲ هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *