ویدیوی کالبدشکافی پیکسل 6a گوگل اجزای داخلی این گوشی را نشان می‌دهد

کالبدشکافی گوشی پیکسل ۶a با غافلگیری از خراشیدگی بدنه پشتی دستگاه شروع می‌شود و سپس جزئیات طراحی داخلی و نحوه قرار گرفتن اجزا در هر بخش را به نمایش می‌گذارد.
   
گوگل دیروز پیش‌خرید پیکسل ۶a را شروع کرد و فروش رسمی آن در تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. پیکسل ۶a در ماه می معرفی شد و گوگل برای سری a دست به اقدام جالبی زد؛ زیرا از همان تراشه‌ی Tensor موجود در پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو استفاده کرد که از هر دو آن‌ها نیز ارزان‌تر است.

اگر تا به حال به‌دنبال این بوده‌اید که به بخش داخلی پیکسل ۶a نگاهی بیندازید، کانال YouTube PBK Reviews این کار را به‌صورت گام‌به‌گام انجام داده و تمام بخش‌های گوشی را نشان می‌دهد.

این کار با غافلگیری بسیار بد شروع می‌شود. گوشی مورد نظر با قاب لنز دوربین و صفحه پشتی خراشیده‌شده ارسال شده است. خوشبختانه صفحه‌نمایش خوب بود، زیرا توسط یک صفحه کاغذ محافظت می‌شود؛ اما در مجموع یک مشکل کنترل کیفیت بسیار جدی در کارخانه محسوب می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:برخی کاربران سری پیکسل ۶ از مشاهده لکه‌های سیاه روی نمایشگر و دوربین جلوی گوشی خود خبر می‌دهند
درهرحال، اولین مرحله جداسازی، حذف صفحه‌نمایش است که حسگر اثر انگشت به پنل نمایشگر متصل را نشان می‌دهد. قطعه بزرگی از گرافیت در داخل پیکسل ۶a برای انتقال حرارت وجود دارد. پس از آن، به جدا کردن برد اصلی با درگاه USB-C که روی آن لحیم شده می‌رسد که تعمیرات را دشوار می‌کند. خبر خوب برای طرفداران گوشی‌های هوشمند میان‌رده این است که گوشی مذکور حسگر مجاورت واقعی دارد. ویدئوی بالا را تماشا کنید تا به تمام جزئیات و جنبه‌هایی که به دریافت امتیاز تعمیرپذیری ۷ از ۱۰ منجر شده، پی ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *