ویوو S7 5G رسما معرفی شد

پاورتل/ ویوو S7 5G اکنون با یک تراشه Snapdragon 765G، دوربین اصلی سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه سلفی ۴۴ مگاپیکسلی رسمی شده است.ویژگی برجسته این دستگاه تنها تعداد و رزلوشن دوربین های موجود در تلفن نیستند، در واقع عکاسی و فیلمبرداری به صورت همزمان تمرکز این دستگاه است.

بیایید با صفحه نمایش AMOLED که در اندازه ۶.۴۴ اینچ در نظر گرفته شده است، شروع کنیم. این پنل دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲،۴۰۰ و نسبت تصویر ۲۰:۹ بوده و از پشتیبانی HDR به همراه ۹۸.۵٪ پوشش رنگ NTSC برخوردار است. با این حال، رفرش ریت هنوز ۶۰ هرتز است. یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش وجود دارد. 
 
دوربین سلفی دوگانه به یک ناچ نسبتا عریض بالای نمایشگر در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی دارای دوربین ۴۴ مگاپیکسلی و فوکوس خودکار با دیافراگم f/2.0 است. این دستگاه قادر به ضبط ویدیوی ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه است. در کنار آن یک دوربین زاویه عریض ۱۰۵ درجه ای ۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

در پشت پشت دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را پیدا می کنیم. این جا هم مانند دوربین های سلفی از تثبیت کننده ویدیوی الکترونیکی به همراه جدیدترین حالت های Super Night از داخل بدن پشتیبانی می کند. همچنین می توانید همزمان با دوربین های جلو و عقب فیلم بگیرید.

در ادامه، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی در پشت قرار دارد که همچنین به عنوان یک دوربین ماکرو مورد استفاده است. در آخر، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. برای بزرگنمایی، تلفن به حسگر اصلی با وضوح بالا اعتماد دارد.

گوشی ویوو S7 از تراشه Snapdragon 765G بهره می برد و با ۸ گیگابایت رم (LPDDR4X Dual Channel) جفت می شود. حافظه پایه ۱۲۸ گیگابایت است اما در عوض می توانید ۲۵۶ گیگابایت دریافت کنید (هر دو از نوع UFS 2.1). جایی برای کارت حافظه microSD در شکاف سیم کارت دوگانه وجود ندارد.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ فلاش ۳۳ وات با شارژر ۱۱V / 3A که در جعبه موجود است پشتیبانی می کند. جک هدفون ۳.۵ میلی متری وجود ندارد، اما در صورت استفاده از هدست USB-C از Audio-Hi پشتیبانی می شود.

اتصال بی سیم به لطف چیپست اسنپدراگون بسیار قوی است. شبکه ۵G دو حالته (SA / NSA) به علاوه وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱ با aptX HD و LDAC به علاوه NFC اینجا حاضر هستند.

ویوو S7 در سه رنگ موجود است که جالب ترین آن گزینه گراداینت خاص Monet آن است. لایه های مخلوط آبی و بنفش به روشی که از نقاش امپرسیونیست الهام گرفته شده است. این گوشی نازک و نسبتا سبک است، ضخامت آن ۷.۳۹ میلی متر است و ۱۷۰ گرم وزن دارد (توجه داشته باشید: رنگ Monet یک دهم میلی متر ضخیم تر است).

قیمت ویوو S7
ویوو S7 را می توان در چین سفارش داد، اولین سفارش ها از ۵ روز آتی ارسال می شوند. مدل ۱۲۸ گیگابایتی قیمت ۴۰۰ دلاری دارد در حالی که ۲۵۶ گیگابایتی ۴۴۴ دلار قیمت دارد.

نظر شما درباره ویوو اس ۷ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *