ویژگی‌های ایرپاد پرو 2 برملا شد

به تازگی رندرهایی تایید نشده از کیس شارژر نسل دوم ایرپاد پرو منتشر شده که موارد تازه‌ای مانند حفره بلندگو، یک میکروفون و جایگاهی برای اتصال بند در آنها دیده می‌شود.

رندرهای مذکور توسط «اندرو اوهارا» از اپل‌اینسایدر منتشر شده‌اند، البته وی اعلام کرده که خودش نمی‌تواند به تنهایی دقت تصاویر را تایید کند اما ظاهرا همه مواردی که در آنها نمایش داده شده با گمانه‌زنی‌های پیشین از این محصول هماهنگی دارند.

انتظار می‌رود این کیس شارژر جدید از Find My پشتیبانی کند، بدین ترتیب کاربران می‌توانند در صورت گم شدن یا جا گذاشتن شارژر آن را از طریق اپلیکیشن مذکور بیابند، این عملکرد حتی اگر ایرپادها در کیس نباشند هم قابل استفاده است.

از سوی دیگر «مینگ-چی کو»، تحلیلگر محصولات اپل هم اوایل سال جاری میلادی درباره وجود بلندگویی در کیس شارژر خبر داده بود که می‌تواند با انتشار صدایی به پیدا شدن محصول در فواصل نزدیک کمک کند؛ امری که وجود حفره‌ها در بخش پایینی کیس را توجیه می‌کند.

اطلاعات احتمالی از ایرپاد پرو ۲ اپل

همانطور که مشهود است، در رندرها یک حفره تکی هم وجود دارد که می‌تواند برای میکروفون باشد اما اینکه کیس شارژر ایرپاد پرو چرا باید به میکروفون نیاز داشته باشد، همچنان نامعلوم است. یکی از احتمالات مطرح شده برای کاربرد این میکروفون می‌تواند دسترسی به ویژگی Live Listen باشد که جهت شنیدن یک مکالمه در محیط‌های شلوغ کاربرد دارد.

مورد بعدی نیز جایگاهی است که ظاهرا مکان اتصال بند است تا کاربر به عنوان مثال بتواند کیس را بدون لوازم جانبی اضافی از جاکلیدی خود آویزان کند، این مورد نیز در رندرهای پیشین دیده شده بود.

اگرچه این رندرها مشخص نمی‌کنند محصول مورد بحث از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کند یا USB-C، اما شنیده‌ها حاکی از آن هستند که اپل امسال هم به درگاه لایتنینگ پایبند خواهد بود.

در پایان بد نیست به این موارد هم اشاره شود که این محصول احتمالا از استاندارد ضد آب و تعریق IPX4 برخوردار خواهد بود و گمان می‌رود که عمر باتری بیشتری نسبت به نسل کنونی داشته باشد.

گفتنی است که ایرپاد پرو ۲ احتمالا تا پایان سال رونمایی خواهد شد، هرچند مشخص نیست که این رونمایی طی رویداد ۱۶ شهریور اپل خواهد بود یا در زمان دیگری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *