ویژگی‌های HarmonyOS هواوی در ویدئویی به نمایش گذاشته شد

پاورتل/ به‌تازگی ویدئویی از سیستم‌عامل هارمونی منتشر شده است که بخش تنظیمات، رینگتون، زنگ هشدار و سایر موارد این سیستم‌ عامل را نشان می‌دهد.
   
کاربران هواوی بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی سیستم‌عامل هارمونی هستند. به گزارش هواوی‌سنترال، HarmonyOS در آستانه‌ی تکمیل فاز بتای توسعه‌دهنده فعلی و آماده‌سازی برای شروع نسخه‌ی بتای داخلی است.

پیش از انتشار نسخه‌ی پایدار HarmonyOS 2.0، طرح‌های جدید رابط کاربری، تغییرات و ویژگی‌های اضافه‌شده از طریق نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده به نمایش گذاشته می‌شود.

آزمایش‌کنندگان بتای توسعه‌دهنده هارمونی او اس، تجربه‌ی خود را از طریق تصاویر و نمایش ویدئو به اشتراک می‌گذارند تا سطح هیجان طرفداران هواوی را افزارش بدهند.

ویدئویی جدید از هارمونی او اس منتشر شده است که کنترل سنتر، زنگ هشدار و رینگتون این سیستم‌عامل را نشان می‌دهد. در این ویدئو مسیرهای میان‌بر HarmonyOS نشان داده شده است که تنها با یک‌ بار لمس دسترسی به سایر قسمت‌های گوشی را آسان و تجربه‌ی لذت‌بخشی  برای کاربر فراهم می‌کند.

پیش‌تر، یک افشاگر چینی زنگ هارمونی او اس را در ویبو به اشتراک گذاشته بود که بر اساس زنگ اصلی هواوی با اندکی تغییر در ریتم ساخته شده است.

هواوی، تیمی از ۲۰۰ توسعه‌دهنده‌ برای بارگیری و آزمایش HarmonyOS تشکیل داده است تا از بروز مشکلات در زمان آزمایش بتای توسعه‌دهنده جلوگیری شود. غول فناوری چینی در دسامبر ۲۰۲۰، آزمایش بتای توسعه‌دهنده داخلی را روی چند گوشی پرچم‌دار در چین آغاز کرد. پس از مدتی با پیشرفتی که حاصل شد، در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹) با افزایش تعداد دستگاه‌ها وارد فاز بتای عمومی توسعه‌دهنده شد.

به‌تازگی هواوی از فاز‌ دوم بتای عمومی توسعه‌دهنده HarmonyOS 2.0 که روی سری‌های نوا ۶، نوا ۷ و نوا ۸ در حال انجام است، خبر داد. وانگ چنگلو، رئیس بخش مهندسی نرم‌افزار هواوی نیز تأیید کرد که نسخه‌ی رسمی HarmonyOS از اوایل ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۰) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *