ویژگی برچسب زمانی به اسپاتیفای اضافه می‌شود

پاورتل/ اسپاتیفای از اضافه شدن برچسب زمانی (تایم‌استمپ) به فایل‌های صوتی خبر داده است. با این قابلیت می‌توانید فایل صوتی را در لحظه‌ای مشخص به اشتراک بگذارید تا گیرنده همان قسمت از فایل را گوش بدهد.
   
اسپاتیفای (Spotify) به‌اشتراک‌گذاری موسیقی‌ها و پادکست‌ها در لحظه‌ی خاصی از فایل صوتی را ساده‌تر می‌کند. این پلتفرم بزرگ استریم محتوا گزینه‌ی جدیدی به بخش Share اضافه می‌کند که به کاربر امکان می‌دهد فایل صوتی را برای کاربر دیگر بفرستد و گیرنده پس از کلیک روی دکمه‌ی پخش، به همان قسمتی از فایل صوتی منتقل شود که کاربر اول مشغول گوش دادن آن بود.

بر اساس نوشته‌ی GSMArena، اسپاتیفای Canvas را نیز بهبود می‌دهد. Canvas قابلیتی است که محتوای هنریِ ویدئویی در صفحات موسیقی‌ها به نمایش درمی‌آورد. وقتی گوشی را در جیب یا روی میز نگذاشته باشید، قابلیت Canvas تجربه‌ی متفاوتی برای شما به ارمغان می‌آورد.

تا پیش از به‌روزرسانی، این محتواهای بصری صرفا در بخش استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شدند؛ اما اسپاتیفای گفته است این امکان در اسنپ چت نیز فراهم خواهد شد. افزون‌ بر این‌، اپلیکیشن اسپاتیفای میزبان پیش‌نمایش می‌شود تا بدانید آهنگی که به اشتراک گذاشته‌اید، در پلتفرم مقصد چگونه به نظر می‌رسد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *