پروژه بعدی سازندگان No Man’s Sky عظیم و بلندپروازانه خواهد بود

پاورتل/ شان ماری، رهبر تیم Hello Games با سابقه‌ی تولید بازی No Man’s Sky، از آغاز تولید پروژه بعدی این تیم می‌گوید؛ پروژه‌ای که به‌گفته‌ی او، عظیم و بلندپروازانه است.
 
بازی No Man’s Sky از آن آثاری است که با شنیدن نامش، ماجراها و اتفاقاتی عجیب به‌یادمان می‌آید. اثری که انتشار ناموفق آن باعث شد تا ماجرای تولید و عرضه‌اش، به درس عبرت سایر تیم‌های بازی‌ساز تبدیل شود و داستان بازگشت این بازی از یک ساخته‌ی شکست‌خورده به اثری که توانست فراتر از انتظارها ظاهر شود، ماجرایی الهام‌بخش را سروشکل داد. «نو منز اسکای» در روزها و ماه‌های ابتدایی انتشار، هرگز در حد تبلیغاتی که برایش می‌شد، ظاهر نشد اما حالا و به‌لطف پشتیبانی همه‌جانبه‌ی تیم‌ سازنده‌اش و آپدیت‌های عظیم و رایگانی که برای آن منتشر شده، از اثری که وعده‌اش داده می‌شد هم بهتر شده است!

پشتیبانی فوق‌العاده‌ی تیم Hello Games از این بازی به‌رهبری شان ماری، باعث شد تا این استودیوی مستقل از یک تیم منفور، به یکی از استودیوهای محبوب هنر هشتم تبدیل شود و دوباره به فعالیت‌های خود ادامه دهد. این تیم هفته‌ی گذشته تازه‌ترین اثر خود با نام The Last Campfire را منتشر کرد. اگر برای شما هم سؤال شده که آینده‌ی شان ماری و هلو گیمز همچنان در گرو پیشرفت No Man’s Sky باقی می‌ماند یا این تیم سراغ تولید آثار جدید می‌رود؛ همراه پاورتل باشید چرا که در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، شان ماری پیرامون پروژه‌ی جدید این تیم صحبت کرده است.

شان ماری در تازه‌ترین صحبت‌های خود با بلاگ پولیگان (Polygon) رسما اعلام کرد که استودیو هلو گیمز درحال جلو بردن یک پروژه‌ی جدید است. اثری که به‌گفته‌ی ماری، «عظیم و بلندپروازانه» خواهد بود. تیم هلو گیمز که بازی نو منز اسکای را تنها با ۶ نفر تولید و عرضه‌ کرده بود، حالا به یک گروه ۲۶ نفره تبدیل شده است. ۳ نفر از این تیم مدتی است که مشغول کار روی بازی The Last Campfire بوده‌اند. این درحالی است که تعدادی از آن ۲۳ نفر باقی‌مانده، تحقیق و توسعه‌ی پروژه‌ی جدید مورد بحث را شروع کرده‌اند و گروهی دیگر از این افراد هم مشغول پشتیبانی از No Man’s Sky هستند.

شان ماری کلیت بازی جدید خود را به No Man’s Sky تشبیه می‌کند. درحالی که او از نشر اطلاعات جدید از این بازی خودداری کرده است، وی به این قضیه پرداخت که هنوز مطمئن نیست که چطور قرار است به معرفی و تبلیغ این اثر جدید بپردازد. به‌هرحال تیم هلو گیمز همچنان خاطرات تلخ بزرگ‌نمایی بیش از حد نسخه‌ی اولیه‌ی No Man’s Sky را به یاد دارد و قطعا علاقه‌ای به تکرار اشتباهات گذشته ندارد. با این وجود ماری همچنان باور دارد که بزرگ‌نمایی No Man’s Sky تاثیر خوبی روی شناساندن این اثر به عموم گیمرها داشت و آن را از یک بازی مستقل عادی، به اثری تبدیل کرد که نامش به گوش گیمرهای زیادی رسیده بود.

باتوجه‌به صحبت‌های رهبر استودیو هلو گیمز، فعلا نباید منتظر انتشار اطلاعات جدید از این بازی باشیم و به‌نظر می‌رسد که شروع نسل ۹ می‌تواند زمان خودنمایی این اثر جدید و بلندپروازانه باشد. البته که No Man’s Sky هم به‌عنوان یک اثر عظیم و بلندپروازانه تبلیغ می‌شد. باید صبر کنیم و ببینیم که هلوگیمز چه چیزی را برایمان ترتیب داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *