پس از هشت ماه نسخه جدید نرم‌افزار ایرتگ اپل منتشر شد

اپل امروز نسخه جدیدی از نرم‌افزار ایرتگ‌های خود را پس از حدود ۸ ماه از انتشار آخرین بروزرسانی برای آنها، عرضه کرد.

اپل امروز یک بروزرسانی جدید را منتشر کرده که به منظور ردیاب‌های این شرکت (ایرتگ) طراحی شده است، این نسخه جدید ۲A24e اولین بروزرسانی پس از نسخه ۱A301 است که در آوریل (فروردین) منتشر شد. اپل یادداشت‌های انتشار را برای بروزرسانی‌های ایرتگ ارایه نمی‌کند، بنابراین نمی‌دانیم به طور دقیق چه مواردی در این بروزرسانی وجود دارند.

به مانند سیستم عامل‌های دیگر اپل، بروزرسانی ایرتگ به صورت دستی و از طریق منوی مشخص، قابل انجام نیست، زیرا این کاری است که از طریق اتصال آن به دستگاه شما و به طور خودکار انجام می‌شود. برای اطمینان از بروزرسانی، می‌توانید ایرتگ را در محدوده آیفون خود قرار دهید، اما باید منتظر بمانید تا نرم افزار در دستگاه شما عرضه شود. همچنین می‌توانید نسخه سیستم عامل ایرتگ فعلی خود را از طریق برنامه Find My با دستورالعمل‌های موجود در نحوه انجام آن، بررسی کنید.

اپل این نرم افزار را به صورت متوالی عرضه می‌کند و آن را از امروز تا تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در اختیار دارندگان ایرتگ قرار می‌دهد. این جدول زمانی انتشار متناوب، به اپل این امکان را می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که بروزرسانی این نسخه، قبل از ارایه به همه کاربران، همانطور که در نظر گرفته شده است کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *