پیش‌بینی فروش دو برابری پلی‌استیشن 5 در سال 2022 نسبت به ایکس‌باکس سری ایکس

پیرس هاردینگ-رولز (Piers Harding-Rolls) پیش‌بینی کرده که پلی استیشن ۵ دو برابر ایکس باکس سری ایکس در سال ۲۰۲۲ فروش خواهد داشت.

او هم‌چنین گفته که نینتندو سوییچ از هر دو کنسول مذکور بیشتر فروش خواهد کرد.

تحلیل‌گر وبسایت Ampere یعنی پیرس هاردینگ-رولز در توئیتر خود پیش‌بینی کرده که کنسول نسل نهمی سونی به فروش بیشتر خود نسبت به ایکس باکس سری ایکس در سال ۲۰۲۲ هم ادامه خواهد داد. طبق پیش‌بینی این تحلیل‌گر، پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۸ میلیون دستگاه و ایکس باکس سری ایکس ۹ میلیون دستگاه خواهد فروخت. این یعنی کنسول سونی دو برابر کنسول مایکروسافت خواهد فروخت.

این مهم که نسخه‌های جدید فرنچایزهای بزرگ سونی مثل Horizon Forbidden West ،God of War Ragnarok و Gran Turismo 7 هم در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد قطعا بی‌تاثیر نیست. با این حال باز هم فروش بیشتر سونی از مایکروسافت خصوصا با این اختلاف قطعا جالب خواهد بود. چرا که مایکروسافت به تازگی با خرج ۷۰ میلیارد دلار دست به خرید اکتیویژن بلیزارد زد. این تنها خرید بزرگ آن‌ها در نسل نهم نیست. البته این خریدها به احتمال زیاد تاثیر خود را در بلندمدت خواهند گذاشت.

البته طبق پیش‌بینی‌های Ampere بار دیگر قرار است شاهد یکه‌تازی نینتندو با کنسول سوییچ در سال جاری باشیم. این وبسایت پیش‌بینی کرده که کنسول نینتندو ۲۱ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۲ خواهد فروخت. یکی از دلایل مهم این فروش عرضه‌ی نسخه‌ی جدید OLED این کنسول خواهد بود. به علاوه عرضه‌ی احتمالی دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال جاری هم بی‌تاثیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *