چگونه در گلکسی واچ ۵ پرو، مسیر ورزشی اختصاصی ایجاد کنیم؟

بدون نیاز به اینترنت و گوشی هوشمند، صرفا با بهره‌گیری از GPS درون گلکسی واچ ۵ پرو می‌توانید مسیریابی انجام دهید. افرادی که اهل کارهایی مانند دوچرخه‌سواری و هایکینگ هستند، این مشخصه برای آن‌ها تا حد زیادی مفید خواهد بود. در این ویدیوی کوتاه به چگونگی ایجاد یک مسیر ورزشی اختصاصی در گلکسی واچ ۵ پرو می‌پردازیم.

در این زمینه می‌توانید از مسیرهای از پیش آماده شده با پسوند GPX استفاده کنید که از طرف کاربران آماده شده‌اند. اما گاهی اوقات شما می‌خواهید یک مسیر را شخصا تعیین کنید. در این زمینه می‌توانید از سایت PlotRoute.com استفاده کنید که استفاده از آن بسیار ساده است.

در این سایت در شهرها و مکان‌های مختلف می‌توانید مسیرهای موردنظر خود را مشخص کنید. سپس باید روی گزینه‌ی دانلود کلیک کنید و GPX را انتخاب کنید تا مسیر موردنظر با این پسوند ذخیره شود. سپس باید فایل دانلود شده را از هر روشی که دوست دارید به گوشی خود انتقال دهید. سپس با باز کردن این فایل، راهی اپ مخصوص سامسونگ برای این کار می‌شوید و می‌توانید مشخص کنید که این مسیر مربوط به دوچرخه‌سواری است یا هایکینگ. با فعال‌سازی گزینه‌ی Reverse، راه برگشت هم برای شما فعال می‌شود.

در نهایت باید تعیین کنید که می‌خواهید بر روی گوشی خود از این مسیر استفاده کنید یا روی ساعت هوشمند. با ضربه زدن روی گزینه‌ی استارت هم می‌توانید از همان لحظه حرکت خود را با گلکسی واچ ۵ پرو آغاز کنید. باید خاطرنشان کنیم اگر در شهر به دنبال استفاده از این مشخصه هستید، باید خاطرنشان کنیم با این مشخصه مسیر‌های درست پیش رو به شما اعلام نمی‌شود و صرفا می‌توانید از همان مسیر از پیش تعیین شده بهره ببرید. در مقایسه با ساعت‌های گارمین هم GPS این ساعت با خطایی در حد ۱۵-۲۰ متر روبرو می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *