کارت گرافیک Arc A380 ایسر در آمازون مشاهده شد

ACER یک کارت گرافیک جدید به کارت های گرافیک دسکتاپی خود افزوده است. کارت گرافیک A380 این شرکت در آمازون مشاهده شده و خنک کننده BiFrost ندارد. همچنین کانکتور پاور نیز در این محصول مشاهده نمی‌شود. در ادامه کارت گرافیک ACER Arc A380 Predator را بررسی می‌کنیم.

ایسر یک کارت گرافیک A380 را به سری کارت های گرافیک مجزای خود افزوده است. کارت گرافیک Arc A380 این شرکت تحت سری گیمینگ Predator عرضه شده، اما به هیچ عنوان یک کارت گرافیک گیمینگ نیست. با این وجود Arc A380 در بسیاری از کاربردهای رمزنگاری و رمزگشایی خوب عمل می‌کند و گزینه مناسبی برای استریم یا ضبط ویدئو به شمار می‌آید.

کارت گرافیک A380 ایسر طراحی ۲ اسلات دارد و به یک فن مجهز شده است. این کارت گرافیک برای اتصال به نمایشگر از  ۲ درگاه DP و یک HDMI استفاده می‌کند. به جای اضافه کردن صفحه به پشت کارت گرافیک، ایسر آن را به تعداد زیادی لوگوی برند Predator مجهز کرده تا در هزینه صرفه‌جویی نماید.

کارت گرافیک Arc A380 علاوه بر عملکرد خوب در رمزنگاری ویدئویی، گزینه مناسبی برای شتاب دهنده هوش مصنوعی و پشتیبانی از ری‌تریسینگ به شمار می‌آید. کارت گرافیک Arc A380 مبتنی بر پردازنده گرافیکی کامل ACM-G11 ساخته شده و از هشت هسته Xe برخوردار است. 

کارت گرافیک Acer A380 Predator با ۶ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 به میدان می‌آید و باس حافظه ۹۶ بیت دارد. هنوز زمان و قیمت مشخصی برای عرضه این کارت گرافیک اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *