کاهش هزینه تعمیر نمایشگر گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4

پس از رونمایی رسمی از نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ با نام گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴، گفته می‌شود که این شرکت هزینه تعمیر نمایشگر تاشو دستگاه‌های جدید خود را به‌طور چشمگیر و از ۲۴۹ دلار به تنها ۲۹ دلار (درصورت تهیه اشتراک +Samsung Care) کاهش داده است. به‌همین‌دلیل است که سامسونگ از طراحی لولا و صفحه‌نمایش باریک‌تر و بادوام‌تر گوشی‌های تاشو ۲۰۲۲ خود اطمینان دارد.

هزینه تعمیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴
در ابتدا لازم‌به‌ذکر است که این هزینه تنها مشمول کاربرانی می‌شود که در طرح +Samsung Care اشتراک دارند؛ اما این سرویس برای گلکسی زد فولد ۳ و فلیپ ۳ نیز در دسترس بود و به‌ عنوان‌ مثال برای مدل فلیپ ۳، قیمت آن به چیزی در حدود ۲۵۰ دلار می‌رسید. از سوی دیگر، قیمت اشتراک +Samsung Care تنها ۱۱ دلار در ماه است و به شما ذهنیت بیشتری را برای خرید Z Fold 4 گران‌قیمت ۱۸۰۰ دلاری می‌دهد که اکنون با هزینه تعمیر صفحه‌نمایش ۲۹ دلاری با استفاده از +Care، درست مانند سایر گوشی‌های عادی این شرکت محسوب می‌شود.

این نقطه‌عطفی برای قابلیت تعمیر گوشی‌های تاشو است و نمونه دیگری از رشد سامسونگ در ارائه کیفیت بالا برای فناوری‌های جدید خود می‌دهد. سامسونگ در این نسل سخت تلاش کرده است تا چرخش لولای مبتنی‌بر دنده را که ساختن یک جزء باریک‌تر و سبک‌تر لولا را غیرممکن می‌کرد، کنار بگذارد.

با بازگشت به فناوری چرخشی خطی، سامسونگ موفق شد تاشوی باریک‌تر ایجاد کند که وزن کمتری دارد، اما بااین‌وجود به‌اندازه طراحی تاشو که در سه نسل گذشته استفاده کرده بود، بادوام است.

علاوه‌بر ۱۱ دلار در ماه +Samsung Care، می‌توانید یک حالت محافظتی بیشتر در برابر سرقت و مفقودشدن گوشی خود را نیز با تنها هفت دلار بیشتر اضافه کنید.

پیش از این ترس از خرابی نمایشگر گوشی‌های تاشو سامسونگ و با درنظرگرفتن هزینه تعمیر سرسام‌آورشان، خرید یکی از این دستگاه‌ها کار پر ریسکی بود. بااین‌حال، با پیشنهاد جدید سامسونگ در تهیه اشتراک +Samsung Care، قیمت تعمیر نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ و فلیپ ۴ اکنون به رقم ناچیزی رسیده است که حداقل برای کاربران خارجی، گزینه‌ی وسوسه‌برانگیزی به‌شمار می‌رود.

نظر شما پیرامون هزینه تعمیر نمایشگر Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *