کنسول اکس‌باکس سری اس چقدر فضای قابل استفاده دارد؟

پاورتل/ تنها یک هفته‌ی دیگر تا عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید شرکت مایکروسافت باقی مانده است. کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس ویژگی‌ها خاص و متمایزی از هم دارند. به عنوان مثال سری اکس از قدرت گرافیکی بالا و سری اس با توجه به سخت‌افزار آن از قیمت پایین و مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. در همین حال، به‌تازگی اطلاعات منتشر شده است که به میزان فضای قابل استفاده‌ی کنسول اکس‌باکس سری اس اشاره دارد.

اخیراً کاربری به نام uspead20 از Reddit با انتشار پوستری گفته است که کنسول اکس‌باکس سری اس را یک هفته زودتر دریافت کرده و اطلاعاتی را از آن بدست آورده است. وی می‌گوید این کنسول دارای ۳۴۶ گیگابایت فضای قابل استفاده برای بازی‌ها و برنامه‌ها خواهد بود. این کنسول از یک درایو SSD با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی استفاده می‌کند. این درحالی است که طبق برخی از گزارش‌های و شایعات مطرح شده، کنسول پلی‌استیشن ۵ دارای ۶۶۴ گیگابایت فضای قابل استفاده و اکس‌باکس سری اکس دارای ۸۰۲ گیگابایت فضای خالی است.

با توجه به این که تاکنون میزان فضای قابل استفاده‌ی کنسول اکس‌باکس سری اس به صورت رسمی اعلام نشده است، این خبر در قالب شایعه قرار می‌گیرد. کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) رسماً عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *