کنسول بازی KFC؛ واقعیتی که شوخی تصور شده بود!

سخت افزار/ در اوایل خبر کنسول بازی KFC  شبیه به جوک به نظر می‌رسد. این شرکت زنجیره‌ای تولید کننده محصولات غذایی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ خبر معرفی کنسول خود را رسانه‌ای کرد. حالا مشخص شده که این موضوع واقعیت دارد و کنسول بازی KFC دارای یک محفظه برای گرم کردن مرغ نیز هست.

جزئیات جدید از کنسول بازی KFC 
این دستگاه که KFConsole نام دارد و ظاهر آن شبیه به سطل‌های KFC است و می‌تواند بازی‌ها را تا رزولوشن ۴K و ۲۴۰ فریم بر ثانیه ارائه می‌کند. KFC با همکاری کولر مستر شاسی اختصاصی NC100 را برای این دستگاه طراحی کرده و برای آنکه سخت‌افزار دستگاه فضای کمتری اشغال کند، از پردازنده Nuc 9 Extreme Compute Element برای این کنسول استفاده کرده است.

کولر مستر همچنین یک اسلات گرافیک قابل تعویض برای علاقمندان به بازی در این کنسول در نظر گرفته تا امکان ارتقای آسان و آپگرید کردن دستگاه برای خریداران وجود داشته باشد. نکته مهم دیگر در خصوص آن، اینست که گیمرها در این کنسول نگرانی از بابت پر شدن حافظه نخواهند داشت. چراکه کولر مستر دو SSD با ظرفیت ۱ ترابایت مدل BarraCuda ساخت شرکت سیگیت در این کنسول تعبیه کرده است. کولر مستر عملکرد فنی این SSDها که از نوع PCIe NVMe هستند را تا ۶ برابر سریع‌تر عنوان کرده که می‌تواند بازی‌ها را در چند ثانیه اجرا کرده و هنگام بارگذاری بازی‌ها نیز دسترسی سریعی به اطلاعات فراهم می‌کند.

با استفاده از گرمای طبیعی دستگاه، KFConsole اولین کنسول بازی خواهد بود که محفظه‌ای برای گرم نگه داشتن مرغ خواهد داشت. KFC گفته است:

“به لطف این محفظه مرغ هرگز اجازه ندهید که مرغ شما سرد شود. با استفاده از گرمای طبیعی دستگاه و سیستم گردش هواوی شما می‌توانید بر روی بازی خود متمرکز باشید و از مرغ‌های ترد و گرم در زمان استراحت لذت ببرید.”
KFC هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و قیمت این کنسول منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود که با جدی‌تر شدن موضوع شاهد انتشار این اطلاعات نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *