گسترش شبکه 5G در چین به طور قابل توجهی در حال افزایش است

شبکه ۵G یکی از پیشرو‌ترین فناوری‌هایی است که در چندین و چند سال اخیر، نه فقط سوژه رقابت شرکت‌ها، بلکه سوژه رقابت کشورها نیز بوده است. همانطور که می‌دانید چین یکی از بزرگ‌ترین بازیگران این فناوری پیشرو است. به همین دلیل نیز گسترش شبکه ۵G در چین به طور قابل توجهی در حال افزایش است.

گسترش شبکه ۵G در چین به شکل سریعی در حال انجام است…!
با افزایش پوشش شبکه‌های ۵G، برنامه‌های ۵G نیز در تمام جنبه‌های زندگی ما ادغام می‌شوند. China Unicom اخیرا حساب ویدیویی ۵G را برای باز کردن پلتفرم‌های دوگانه شبکه ارتباطی و اینترنتی راه اندازی کرده است. همچنین قصد دارد تا همگام سازی خدمات شبکه دوگانه را برای کاربران محقق سازد. طبق گزارش‌ها، حساب ویدیویی ۵G خدمات یونیکام، حساب شخصی را برای اکثر کاربران ارائه می‌کند.

کاربران برای ثبت یک حساب ویدیویی انحصاری فقط باید به صفحه ویدیوی «Unicom» مراجعه کنند. با انتشار محتوای ویدیویی کوتاه مدت از طریق حساب ویدیوی ۵G، می‌توانید به همگام سازی محتوا در بخش ارتباطی دست یابید. این موضوع به کاربران کمک می‌کند تا آخرین پیشرفت‌های خود را به طور یکپارچه از طریق اینترنت یا شبکه ارتباطی ارسال کنند.

در عین حال که حساب ویدیویی ۵G از آپلود ویدیو پشتیبانی می‌کند و دارای مجموعه گسترده‌ای از قالب‌های ویدیویی محبوب DIY است، همچنین خدمات گروه خانواده را نیزارائه خواهد داد و از طریق بخش آلبوم مبتنی هوش مصنوعی، می‌تواند به‌ طور خودکار ویدیوهای پرتره خانوادگی یا آلبوم‌های خانوادگی ایجاد کند و همه اعضای خانواده را به هم مرتبط سازد. همچنین می‌تواند همان CRBT ویدیوی خانگی را نیز با یک کلیک تنظیم کند.

حساب ویدیویی ۵G برای انتشار اطلاعات نیز مفید خواهد بود
در فرآیند تماس بین خانواده، دسترسی با یک کلیک به شماره ویدیوی ارتباطی به شما امکان می‌دهد به راحتی آخرین اخبار خانواده را مرور کنید. کاربران همچنین می‌توانند از طریق لایک و پیام‌های صوتی در تعامل با خانواده خود نیز شرکت کنند.

پلتفرم حساب ویدئویی China Unicom از ارتباط با خطوط تلفن خدمات مشتری دولتی و سازمانی پشتیبانی می‌کند و حساب تصویری روستایی نیز از انتشار آخرین اخبار حوزه کشاورزی به وسیله صفحه اینترنتی خود پشتیبانی خواهد کرد. محتوای پویا به صورت لحظه‌ای و با فناوری ابری همگام سازی می‌شوند. برای روستائیانی که به استفاده از اینترنت چندان عادت ندارند، باید با شماره کوتاه کمیته روستا تماس بگیرند.

این کار آن‌ها را قادر می‌سازد تا فورا آخرین اطلاعات مرتبط با کشاورزی را به دست آورند. آن‌ها همچنین می‌توانند تکنیک‌های کشاورزی، منوهای ویدیویی، صدای هوش مصنوعی و سایر خدمات به راحتی بیاموزند. در سناریوی پیشگیری از اپیدمی و ضد اپیدمی دولت نیز یک ماده مرتبط وجود دارد که از چندین حساب ویدیویی برای پیشگیری از بیماری همه گیر کرونا پشتیبانی می‌کند و آخرین اخبار مرتبط را منتشر می‌کند.

کاربران می‌توانند با یک کلیک مشترک آن شوند و آخرین اخبار کرونا را در طول تماس روزانه دریافت نمایند. به گفته GizChina، چین از نظر فناوری ۵G و کاربردی سازی آن بسیار جلوتر از سایر کشورها است. این کشور در حال بهینه سازی عملکرد ۵G و ارائه ویژگی‌های جدیدی است که بقیه جهان هنوز از آن بی‌بهره هستند. متاسفانه از آنجایی که فناوری ۵G در سایر نقاط جهان هنوز چندان در دسترس نیست، کاربران آن‌ها نیز نمی‌توانند از ویژگی‌های نوآورانه استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *