گفتگوی نوشتاری به اپلیکیشن کلاب هاوس اضافه شد

کلیک/ توسعه‌دهندگان اپلیکیشن کلاب هاوس بالاخره به واسطه ویژگی Backchannel امکان گفتگوی متنی را در اختیار تمامی کاربران این پلتفرم قرار دادند. 

طبق گزارشات منتشر شده، کلاب هاوس بعد از مدت‌ها انتظار از قابلیت گفتگوی متنی رونمایی کرد. این ویژگی برای کاربران امکان برقراری ارتباط از طریق پیام‌های نوشتاری را فراهم می‌کند.

روز گذشته توسعه دهندگان این پلتفرم محبوب اعلام کردند ویژگی جدید با نام “Backchannel” شناخته می‌شود.

برای استفاده از بک چنل ابتدا شما باید از بروز بودن نسخه اپلیکیشن روی گزینه هواپیما در قسمت پایینی سمت راست برنامه ضربه بزنید. از طریق آیکون خودکار و کاغذ شما می‌توانید مخاطب مورد نظر خود را پیدا کرده و مثل هر شبکه اجتماعی دیگر با فرد مورد نظر چت کنید.

با اینکه اصلی‌ترین هدف این برنامه ایجاد فضایی مناسب به جهت برقراری ارتباط صوتی بین کاربران در سراسر جهان است، اما امکان ارسال پیام متنی می‌تواند مدیریت روم‌ها را بسیار آسان‌تر از قبل کند. برای مثال مدیران روم می‌توانند پیش از شروع گفتگو موضوع بحث پیشرو را مشخص کنند. یا به سوالات شنوندگان پاسخ دهند.

بنابراین کاربران می‌توانند هنگام گفتگو بدون ایجاد وقفه و مزاحمت برای گویندگان سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

لازم به ذکر است امکان جدید می‌تواند بصورت یک به یک یا گروهی (تا ۱۵ عضو) مورد استفاده قرار گیرد.

بصورت پیشفرض تمامی کاربران می‌توانند برای شما پیام ارسال کنند. اما کسانی که شما آنها را فالو نکرده باشید در زبانه‌ای جداگانه با نام “Requests” قرار می‌گیرد. خوشبختانه شما می‌توانید با مراجعه به تنظیمات برنامه، دسترسی ارسال پیام توسط افرادی که فالو نکرده باشید را محدود کرده تا از بروز هرگونه مزاحمت و… جلوگیری شود.

بعلاوه امکان ریپورت کردن گفتگوها یا پیام‌های خاص حاوی الفاظ نامناسب نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

به یاد داشته باشید برای استفاده از امکانات جدید معرفی شده در کلاب هاوس شما باید از بروز بودن اپلیکیشن اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *