گلکسی بوک 3 پرو با پردازنده اینتل نسل 13 و طراحی استثنایی رسماً معرفی شد

سامسونگ امشب از یک لپ‌تاپ به‌روز و سبک برای سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد.

سامسونگ در رویداد آنپکد تمرکز ویژه‌ای روی معرفی اعضای سری لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک ۳ داشت. گلکسی بوک ۳ پرو یکی از اعضای این خانواده است که در ادامه نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌های کلیدی آن از جمله نمایشگر Dynamic AMOLED 2X، پردازنده اینتل از نسل ۱۳ و وزن کم آن داریم.

طراحی گلکسی بوک ۳ پرو
سامسونگ با استفاده از المان‌های بهبود یافته در طراحی موفق به ارائه محصولی کاملا به‌روز شده است. گلکسی بوک ۳ پرو در دو مدل با نمایشگر ۱۴ یا ۱۶ اینچی به فروش می‌رسد. وزن مدل ۱۴ اینچی تنها ۱.۱۷ کیلوگرم بوده و ضخامت آن به تنها ۱۱.۳ میلی‌متر می‌رسد که ارقام فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شوند. مدل ۱۶ اینچی نیز دارای وزن ۱.۵۶ کیلوگرمی و ضخامت ۱۲.۵ میلی‌متری است. بدین ترتیب حمل و نقل گلکسی بوک ۳ پرو برای کاربران دردسری ایجاد نخواهد کرد. بدنه با لبه‌های تخت یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی این محصول محسوب می‌شود.


مشخصات فنی و قیمت گلکسی بوک ۳ پرو
گلکسی بوک ۳ پرو در بخش مشخصات شباهت‌های زیادی به گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ تازه‌وارد دارد و غالب مشخصات این دو محصول یکسان هستند. بنابراین در ادامه از تفاوت‌های این مدل خواهیم گفت.


 
 
گلکسی بوک ۳ پرو و مدل ۳۶۰ آن در بخش‌های مختلفی از جمله نمایشگر، عملکرد سخت‌افزاری، باتری و فضای ذخیره‌سازی یکسان هستند. گلکسی بوک ۳ پرو صرفا بدون قابلیت‌های اصلی مدل ۳۶۰ از جمله لولای چرخان ۳۶۰ درجه و پشتیبانی قلم S-Pen و شبکه ۵G عرضه می‎‎‎‌شود. قیمت گلکسی بوک ۳ پرو نیز مانند سایر محصولات این سری فعلا اعلام نشده‌‌اند و باید منتظر جزئیات تکمیلی بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *