گلکسی S۲۲ سامسونگ وعده عکاسی با کیفیتی خیره کننده را می‌دهد

پاورتل/ بر اساس خبر‌های جدیدی که از شرکت سامسونگ منتشر شده است، گوشی گلکسی S۲۲ سامسونگ با سنسور  ۵۰ مگاپیکسلی RGBW کار می‌کند.

به گزارش جی اس ام آرنا، در روز‌هایی که بسیاری از افراد منتظر رویداد مرداد سامسونگ هستند،   آخرین اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این غول فناوری کره  در نظر دارد یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور RGBW را نیز به ارمغان بیاورد و در تلفن هوشمند گلکسی S۲۲ قرار گیرد.

به نظر می‌رسد که هر دو سنسور در ماه سپتامبر (اواخر تابستان) معرفی می‌شوند، بنابراین سنسور  ۵۰ مگاپیکسل به مشتریان خاصی منتقل می‌شود و در سری S۲۲ دیده می‌شود.


تراشه استاندارد RGB شامل سنسور‌هایی است که نور قرمز، سبز و آبی را می‌خوانند و سپس آن‌ها را در رنگ‌های مناسب ترکیب می‌کنند، اما در حال حاضر با RGBW یک LED سفید وجود دارد که به نور سفید خالص کمک می‌کند؛ بنابراین از نظر تئوری، باید عملکرد برجسته تری را در صحنه‌هایی با کنتراست بالا ارائه دهد.

ما از قبل می‌دانیم که در عمل چگونه کار می‌کند، زیرا هواوی P۸ یکی از اولین گوشی‌هایی بود که چنین آرایه‌ای را معرفی کرد. البته، این نسخه روی  یک گوشی با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت پردازش محدود  بود، بنابراین سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی RGBW باید در سناریو‌های کم نور عکس‌های خیره کننده با نویز کم تولید کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *