گلکسی S22 اولترا سریع‌تر از نسل قبلی شارژ می‌شود

طبق اخبار جدیدی که از گلکسی S22 اولترا به دست آمده، این گوشی از سرعت شارژ بیشتر ۴۵ واتی بهره می‌برد که دو برابر نسل قبلی شده است.

شایعات مختلفی در مورد سرعت شارژ گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا، بالارده‌ترین عضو خانواده S22 سامسونگ شنیده می‌شود. در ابتدا گفته شد که سرعت شارژ این گوشی بیشتر از نسل فعلی خواهد بود که حداکثر ۲۵ واتی است؛ اما کسب گواهی از یک رگولاتوری خلاف این موضوع را نشان داد.

اما هنوز یک افشاگر که سابقه خوبی در فاش کردن مباحث مختلف دارد، معتقد است که گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. او می‌گوید گوشی پرچمدار آینده سامسونگ به یک باتری غول پیکر ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که تنها با ۳۰ دقیقه توی شارژ بودن، شارژ باتری آن به ۷۰ درصد می‌رسد.

عکس جدید محافظ نمایشگر گلکسی S22 اولترا

علاوه بر این تصاویری از محافظ شیشه‌ای نمایشگر این گوشی به بیرون درز کرده که بار دیگر طراحی مستطیلی و لبه تیزتر آن که الهام گرفته از گوشی گلکسی نوت ۲۱ است را تأیید می‌کند. دو گوشی دیگر این خانواده، یعنی گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس از طراحی متفاوت‌تری برخوردارند و لبه‌های آن‌ها گردتر است.

البته تغییر این گوشی فقط به پنل جلویی آن ختم نمی‌شود. به نظر می‌رسد برآمدگی دوربین‌ها روی قاب پشتی این گوشی هم با تفکیک سنسورها از بین خواهد رفت. این تغییر نه تنها باعث زیباتر شدن قاب پشتی گوشی می‌شود، بلکه به کاهش وزن دستگاه هم کمک می‌کند.

گفته می‌شود گوشی گلکسی S22 اولترا سبک‌تر از نسل قبلی که ۲۲۷ گرم بود خواهد شد. این اقدام به سامسونگ کمک می‌کند دستگاه خوش‌دست‌تری بسازد و یک اسلات جداگانه برای قلم S Pen را در داخل دستگاه جای دهد. آیا این تغییرات باعث می‌شود گوشی اس ۲۲ اولترا به بهترین گوشی سال ۲۰۲۲ تبدیل شود؟

بر اساس گزارش‌ها، این گوشی به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی مجهز است و حفره کوچک‌تری روی صفحه آن برای میزبانی از دوربین سلفی قرار خواهد داشت. دوربین‌های پشتی این گوشی را سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو، سیستم فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED تشکیل می‌دهند.

در قلب تپنده این گوشی نیز دو چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۹۸ بسته به منطقه جغرافیایی شما حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *