گلکسی Z Fold 4 سامسونگ اسلات S Pen ندارد

با پیشرفت‌های قابل‌توجه Galaxy Z Fold 3 سامسونگ نسبت به نسل پیشین خود، غول فناوری کره‌ای به‌دنبال جذاب‌تر کردن نسخه آینده این گوشی با نام احتمالی گلکسی Z Fold 4 برای کاربران می‌باشد. بنابر گزارشات جدید، سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد ۴ خود را به دوربین بهبودیافته و لولای تقویت‌شده مجهز کرده و درعین‌حال، قیمت آن را نیز کاهش دهد. همچنین در گزارش دیگری آمده است که این گوشی تاشو، مانند نسل فعلی خود و برخلاف Galaxy S22 Ultra، اسلات مخصوص جایگیری قلم S Pen را نخواهد داشت.

طبق شایعات، سامسونگ درحال‌حاضر مشغول به ساخت نمونه‌های اولیه Galaxy Z Fold 4 قبل از تصمیم‌گیری در مورد طراحی نهایی آن بوده؛ اما هیچ‌یک از این مدل‌ها، دارای اسلات اختصاصی S Pen نیستند. با این حال، Naver اضافه می‌کند که این مدل‌های پیش‌تولید، بدیهی است که در معرض تغییر بوده و سامسونگ باید تا اوایل ماه مارس در مورد طراحی نهایی گلکسی زد فولد ۴ تصمیم بگیرد.

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که گلکسی زد فولد ۴ را به یک اسلات مخصوص قلم مجهز کند، این شرکت باید در طراحی داخلی دستگاه تجدیدنظر کرده تا جایی برای لوازم جانبی مذکور باز کند. این کار به زمان تحقیق و توسعه نیاز دارد؛ اما بخش چالشی‌تر آن، یعنی اضافه کردن پشتیبانی از قلم S Pen به پنل نمایشگر تاشو، همین الان و با گلکسی زد فولد ۳ نیز محقق شده است.

همچنین در گزارش جداگانه‌ای آمده است که سامسونگ درحال آماده‌شدن برای عرضه نسل آینده گوشی تاشو خود در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۲ با مشخصات قابل‌توجهی ازجمله دوربین زیر نمایشگر بهبودیافته در هر دو صفحه داخلی و خارجی خود است. ترکیب کلی دوربین‌های پشتی نیز درحال ارتقا بوده تا Galaxy Z Fold 4 را با کیفیت دوربین ارائه‌شده با پرچمداران فعلی این شرکت همرده کند.

Fold 4 همچنین احتمالا لولا جدیدی دریافت می‌کند که ممکن است وزن آن را کاهش دهد. لولای جدید همچنین مقاومت بهتری در برابر آب و گواهینامه بالاتری در زمینه نفوذ گردوغبار را به همراه خواهد داشت.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که اندازه نمایشگر و باتری دستگاه، مانند نسل قبلی یعنی ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعت باقی خواهد ماند. همچنین شایعه شده است که Galaxy Z Fold 4 دارای قیمت اولیه پایین‌تری خواهد بود که سامسونگ سعی می‌کند با تولید انبوه هر واحد، کاهش قیمت آن را جبران کند. غول کره‌ای پیش‌تر اعلام کرده بود که تولید و فروش سری گلکسی زد فولد را در سال ۲۰۲۲ سه برابر خواهد کرد. اگر این بهبودهای شایعه‌شده درست باشد، سری گلکسی فولد می‌تواند شاهد افزایش قابل‌توجهی در محبوبیت و پایگاه مشتریان خود باشد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ و عدم تعبیه اسلات اختصاصی قلم در آن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *