گوشی‌های شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro رسما معرفی شدند

پاورتل/ شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شدند.

گوشی های مذکور اولین محصولات شیائومی با نمایشگر ۱۴۴ هرتز هستند. این پنل های LCD تخت دارای نرخ تازه سازی تطبیقی ​​هستند و می توانند تا ۳۰ هرتز متناسب با محتوا باشند. حالت های میانی نیز وجود دارد، مانند ۴۸ هرتز برای فیلم ها، ۶۰ هرتز برای فیلم معمولی ، ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز نیز در دسترس است.

این نمایشگرها در اندازه ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰p+ با نسبت تصویر ۲۰:۹ ارایه می شوند. آنها دارای گواهینامه HDR10 هستند و در روشنایی کامل حداکثر ۶۵۰ نیت تولید می کنند. جلو با Gorilla Glass 5 محافظت می شود و یک ورق دیگر از آن قسمت پشت را می پوشاند. این قاب ها از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده اند و در کنار آن اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

هر دو گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ (غیرپلاس) هستند و دارای MIUI 12 (مبتنی بر اندروید ۱۰) هستند. آنها دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی هستند که می توان با استفاده از سرشارژر ۳۳ وات سریع شارژ کرد.

شیائومی Mi 10T Pro دارای یک دوربین سه گانه با بازی یک ماژول اصلی ۱۰۸MP است. سنسور ۱/۱.۳۳ اینچ دارای ادغام ۴ در ۱ پیکسل (برای ۲۷ میلیون و ۱.۶ میکرومتر پیکسل) است و لنز f/1.7 به لرزشگیر اپتیکال (OIS) می افزاید. حالت های ضبط فیلم با رزولوشن ۳۰ فریم در ثانیه تا رزولوشن ۸K می رسد.

در مرحله بعدی یک دوربین فوق عریض ۱۲۳ درجه با سنسور ۱۳MP با (۱.۱۲ میکرومتر پیکسل ، لنز f / 2.4) وجود دارد. ماژول سوم یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است که می تواند بین ۲ سانتی متر و ۱۰ سانتی متر (۰.۸-۴ اینچ) فوکوس کند.

در قسمت جلویی، یک دوربین ۲۰MP در یک سوراخ سوراخ تعبیه شده است – از HDR ، حالت شبانه و فیلم آهسته با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

شیائومی Mi 10T با مدل پرو تقریبا یکسان است، با این تفاوت که دوربین اصلی دارای یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است – اندازه ۱/۱.۷ اینچ با ادغام ۴ در ۱ پیکسل یعنی همان ۱۶ مگاپیکسلی با پیکسل های ۱.۶ میکرومتری ارایه می شود. لنز کم نور تر با f / 1.9 است و فاقد OIS است. با این وجود دوربین هنوز می تواند فیلم ۸K ضبط کند.

دوربین سلفی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی ، ۵ مگاپیکسلی و ۲۰ مگاپیکسلی یکسان هستند.

هر دو تلفن از اسپیکرهای استریو ، گواهینامه صوتی Hi-Res و موتور ویبره خطی محور X برای یک تجربه همه جانبه چندرسانه ای برخوردار هستند.

دوربین های به کنار، تنها تفاوت باقی مانده در این دو مدل ذخیره سازی و البته قیمت است. Mi 10T Pro دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. مدل پایه Mi 10T با ۶ گیگابایت رم شروع می شود، یک گزینه ۸ گیگابایتی وجود دارد ، اما در هر دو حالت ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنید.

این دو گوشی ۵G با دو اسلات سیم کارت Wi-Fi 6 ، NFC و فرستنده IR هستند.

مدل پایه Mi 10T با (۶/۱۲۸ گیگابایت) به زودی با قیمت ۵۰۰ یورو(حدود ۱۷ میلیون تومان) در اروپا عرضه می شود، نسخه با ۸ گیگابایت رم ۵۰ یورو بیشتر است. Mi 10T Pro با (۸/۱۲۸ GB) در قیمت ۶۰۰ یورو(حدود ۲۰.۴ میلیون تومان) شروع می شود که با ۵۰ یورو بیشتر می توانید فضای ذخیره سازی را دو برابر کنید.

نظر شما درباره پرچمدارهای نیمه دوم سال ۲۰۲۰ شیائویم چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *