گوشی‌های شیائومی Mi 10T Lite و پوکو F2 Pro آپدیت شدند

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced، این بار برای دو گوشی محبوب شیائومی Mi 10T Lite و Poco F2 Pro منتشر شده است. در ادامه، به جزئیات این به روزرسانی می‌پردازیم.

شیائومی می ١٠ تی لایت چندی پیش به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرده بود. حال پس از گذشت مدتی از ارائه آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 برای این گوشی میان رده، زمان آن رسیده است تا MIUI 12.5 Enhanced به عنوان نسخه بهینه‌تر این رابط کاربری منتشر شود. MIUI Download این خبر را رسماً تأیید کرده است و جزئیات آن را نیز به اشتراک گذاشته است. کاربران شیائومی می ١٠ تی لایت هم اکنون می‌توانند این به روزرسانی را دریافت کنند. البته آن‌ها می‌بایست جزوی از فاز بتا استیبل این به روزرسانی باشند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه فریمور این گوشی پس از نصب آپدیت MIUI 12.5 Enhanced، به “V12.5.3.0.RJSMIXM” تغییر می‌یابد. اسم رمز شیائومی Mi 10T Lite نیز Gauguin می‌باشد. در صورت نصب این به روزرسانی، وصله امنیتی سپتامبر ٢٠٢١ نیز به شیائومی می ١٠ تی لایت شما اضافه خواهد شد. گفته می‌شود که حجم دانلود این به روزرسانی، حدود ٢.۶ گیگابایت است. با توجه به تجربه کاربران، توصیه می‌کنیم که این به روزرسانی را از دست ندهید و آن را نصب کنید. آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 10T Lite، بر پایه اندروید ١١ منتشر شده است.

گوشی دیگری که به روزرسانی جدید رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کرده است، Poco F2 Pro است. این گوشی پرچمدار پوکو، دو سال قبل با تراشه Snapdragon 865 و اندروید ١٠ معرفی شده بود. پس از آن، این گوشی به روزرسانی اندروید ١١ و MIUI 12.5 را دریافت کرد. تا جایی که این گوشی پرچمدار، بالأخره به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced را نیز دریافت کرد.

به روزرسانی جدید این گوشی پرچمدار، نسخه فریمور “V12.5.2.0.RJKIDXM” را داراست. همچنین اسم رمز پوکو اف ٢ پرو، Imi است. وصله امنیتی ماه گذشته میلادی در این به روزرسانی موجود می‌باشد. حجم حدودی به روزرسانی تازه Poco F2 Pro، برابر با ٣.١ گیگابایت است. گفتنی است که این به روزرسانی، فعلاً در رام اندونزی منتشر شده است. اما نسخه گلوبال و اروپایی آن، تا هفته‌های آینده از راه خواهند رسید. بنابراین، خوشحال می‌شویم که اگر این به روزرسانی را دریافت کرده‌اید، حتماً ما را در جریان بگذارید!

نظر شما در مورد آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی Mi 10T Lite و پوکو F2 Pro چیست؟ آیا سرعت ارائه به روزرسانی گوشی‌های شیائومی درست شده است؟ آیا تا به حال تجربه کارکرد با دو گوشی Mi 10T Lite و Poco F2 Pro را داشته‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *