گوشی ارزان موتورولا معرفی شد

موتورولا از گوشی ارزان قیمت Moto E22s رونمایی کرده است. این گوشی نسخه تعدیل شده‌ای از Moto G22 به شمار می‌آید و از قیمت پایین‌تری برخوردار است. گوشی Moto E22s طراحی زیبایی دارد و به دوربین مجهز شده است. در ادامه مشخصات گوشی Moto E22s را بررسی خواهیم کرد.

گوشی Moto E22s از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل IPS برخوردار است و در بالای آن دوربین سلفی درون ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با رزولوشن +HD یا ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل به نمایش بگذارد و از نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتزی پشتیبانی نماید. موتورولا گوشی Moto E22s را به اندروید ۱۲ مجهز کرده است.

برای انجام عملیات پردازشی در گوشی Moto E22s از تراشه Helio G37 استفاده شده که در کنار آن تا ۴ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است. برای ذخیره اطلاعات نیز ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی از حافظه جانبی میکرو SD مورد استفاده قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های امنیتی Moto E22s می‌توان به حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره اشاره کرد.

دوربین سلفی گوشی Moto E22s از وضوح ۸ مگاپیکسلی برخوردار است و ماژول دوربین عقب از حسگر اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این گوشی برای تامین انرژی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد و حدود ۱۸۵ گرم وزن دارد.

موتورولا گوشی Moto E22s را در دو رنگ مشکی و آبی و با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *