گوشی اقتصادی جدید آنر معرفی شد

شرکت آنر امروز گوشی اقتصادی جدید خود را با نام Honor X7 و مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام رونمایی کرد که در ادامه به بررسی مشخصات آن می‌پردازیم.

همانطور که می‌دانید در یک ماه اخیر خبرهای بسیاری در مورد گوشی‌های Honor X7، Honor X8 و Honor X9 منتشر شد. در همین هفته‌های اخیر نیز گوشی‌های Honor X8 و Honor X9 معرفی شده‌اند و بالاخره امروز نوبت به رونمایی Honor X7 رسیده است.

گوشی آنر ایکس ۷ دارای یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ (720 x 1600 پیکسل) و نسبت ابعاد ۲۰:۹ است که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی را در طراحی قطره‌ای خود قرار داده است. در بخش پشتی گوشی نیز یک ترکیب چهارگانه متشکل از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی حضور دارد.

قلب تپنده‌ی گوشی Honor X7 چیپست Snapdragon 680 کوالکام است که در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار اصلی گوشی اقتصادی جدید آنر را تشکیل می‌دهد. البته یک اسلات کارت حافظه نیز برای افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی در صورت نیاز وجود دارد.

این گوشی از رابط کاربری Magic UI 4.2 بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۱ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره‌مند است. از دیگر قابلیت‌های گوشی آنر ایکس ۷ نیز می‌توان به حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G VoLTE، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

متاسفانه قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی اقتصادی جدید آنر هنوز مشخص نیست، اما کاربران می‌توانند پس از ورود Honor X7 به فروشگاه‌ها از میان دو رنگ Ocean Blue و Titanium Silver یکی را انتخاب کنند.

نظر شما در مورد گوشی میان‌رده و اقتصادی Honor X7 چیست؟ شما چه قیمتی را برای این محصول پیش‌بینی می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *