گوشی اوپو A93 5G با تراشه اسنپدراگون 480 رسما معرفی شد

پاورتل/ هفته گذشته بود که تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ با پشتیبانی از ۵G رسما معرفی شد. امروز اما گوشی اوپو A93 5G با تراشه Snapdragon 480 رسما معرفی شده است. جدیدترین گوشی ارزان ۵G از اوپو که با جدیدترین تراشه ۵G اقتصادی کوالکام و سیستم عامل اندروید ۱۱ همراه است.

گوشی Oppo A93 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی از این شرکت به طور رسمی در چین معرفی شده است. در کنار تراشه جدید، این دستگاه از یک دوربین سه گانه در عقب بهره مند شده است. دوربین های عقب شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج است. Oppo A93 5G همچنین یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری را با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات ارائه می دهد.

تلفن هوشمند Oppo A93 5G با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری ColorOS 11.1 کار می کند. این گوشی از یک نمایشگر LCD در اندازه ۶.۵ اینچی با رزلوشن FHD+ یا ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل بهره می برد که تراکم پیکسل ۴۰۵ppi و روشنایی ۴۸۰ نیت را ارایه می کند. خبر خوب اینکه این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد. تراشه اقتصادی این دستگاه همراه با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.

در مورد دوربین ها باید گفت که اوپو A93 5G دارای یک دوربین سه گانه در پشت با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک دوربین تک رنگ ۲ مگاپیکسلی دیگر با دیافراگم f/2.4 هرماه است. در جلو، این گوشی دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که درون سوراخ نمایشگر با دیافراگم f/2.0 ارائه می کند.

یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات در آن وجود دارد. گزینه های اتصال Oppo A93 5G شامل اسکنر اثر انگشت جانبی ، پورت USB Type-C ، جک ۳.۵ میلی متری صدا ، بلوتوث ۵.۱ و وای فای ac است. سنسورهای موجود در دستگاه شامل سنسور مجاورت ، حسگر نور ، سنسور شتاب ، سنسور جاذبه و ژیروسکوپ هستند.

گوشی Oppo A93 5G برای مدل ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در چین ۱،۹۹۹CNY معادل ۳۰۸ دلار قیمت دارد. یک مدل ذخیره سازی ۸ + ۱۲۸ نیز در کنار آن عرضه شده است اما قیمت آن اعلام نشده است. مدل ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی از طریق JD.com قابل پیش خرید است.

نظر شما چیست؟ به هر حال گوشی ۵G با تراشه سری ۴۰۰ کوالکام در رده قیمتی زیر ۳۰۰ دلار (احتمالا مدل ۸+۱۲۸ زیر این عدد باشد) خیلی هم بد نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *