گوشی میان‌رده جدید آنر معرفی شد

  آنر از گوشی میان رده جدید Honor X6 رونمایی کرده است. این گوشی از یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای برخوردار است و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد. از دیگر خصوصیات این گوشی می‌توان به باتری بزرگ اشاره کرد. در ادامه مطلب مشخصات گوشی Honor X6 را بررسی می‌کنیم.

آنر یک گوشی میان رده جدید را به ترکیب خود اضافه کرده است. گوشی Honor X6 از تراشه Helio مدیاتک برخوردار شده و شارژدهی بالایی را در اختیار کاربران می‌گذارد. بالای نمایشگر گوشی Honor X6 یک ناچ قطره‌ای مشاهده می‌شود. شهر سخت افزار گوشی آنر X6 را به شما معرفی می‌کند. 

مشخصات گوشی Honor X6

گوشی Honor X6 با ابعاد ۱۶۳.۶ در ۷۵.۱ در ۸.۷ میلی‌متر طراحی شده و ۱۹۴ گرم وزن دارد. نمایشگر ۶.۵ اینچی این دستگاه با پنل LCD تولید شده و قادر است تصاویر را با رزولوشن +HD یا ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل به نمایش بگذارد. نرخ بروزرسانی نیز از ۶۰ هرتز فراتر نمی‌رود.

برای انجام محاسبات پردازشی در گوشی Honor X6 از تراشه Helio G25 استفاده شده و رابط کاربری Magic UI 6.1 روی این دستگاه نصب شده است. گوشی Honor X6 را می‌توان در دو کانفیگ با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت خریداری کرد.

دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی گوشی Honor X6 ویدئوهایی با وضوح ۱۰۸۰p به ثبت می‌رساند و دوربین اصلی عقب نیز از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل برخوردار است. در کنار این دوربین اصلی، لنز ماکروی ۲ مگاپیگسلی و فلاش LED قرار گرفته است. از قابلیت‌های عکاسی گوشی آنر X6 می‌توان به حالت پرتره، پانوراما، تایم لپس و ویدئو ۱۰۸۰p اشاره کرد.

تامین انرژی گوشی Honor X6 بر عهده باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌نماید. قابلیت‌های ارتباطی نیز به Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، GPS و NFC خلاصه می‌شود. برای امنیت نیز تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت در کنار گوشی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که هنوز از قیمت این دستگاه اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *