گوگل از هوش مصنوعی برای افزایش دقت سرویس Maps خود استفاده می‌کند

گوگل در سرویس Maps برای غلبه‌ بر مشکلات به‌روز نگه‌داشتن نقشه‌هایی که همیشه در حال تغییر هستند، از هوش مصنوعی بهره گرفته است تا کاربران همیشه اطلاعات صحیح و به‌روز را مشاهده کنند.
   
گوگل در پست وبلاگی اخیرش به تعدادی از تغییرات در سرویس نقشه‌های خود اشاره کرده است. اکنون، این شرکت از هوش مصنوعی در سرویس Maps بهره گرفته است تا دقت اطلاعات ارائه‌شده را افزایش دهد.

به‌گزارش Mspoweruser، درحال‌حاضر امکان دارد ساعات فعالیت کسب‌وکارها در سرویس Maps گوگل نادرست باشند؛ زیرا به‌روزرسانی این اطلاعات به صاحب کسب‌وکار یا پیشنهادهای ارائه‌شده‌ی راهنماهای محلی وابسته است. اگرچه این راهکار ساده و آسان به‌نظر می‌رسد، به‌روزرسانی اطلاعات کسب‌وکارها با این روش روی نقشه‌های گوگل به‌ندرت انجام می‌شود.

خوشبختانه گوگل در پست وبلاگی خود توضیح داده است که چگونه از یادگیری ماشینی برای تشخیص اشتباه‌بودن ساعات کاری هر کسب‌وکار قبل از به‌روزرسانی فوری آن‌ها با پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

گوگل اعلام کرده است با استفاده از یادگیری ماشینی و پیش‌بینی‌های هوش مصنوعی می‌تواند در ۶ ماه آینده، ساعات کاری بیش از ۲۰ میلیون کسب‌وکار سراسر جهان را به‌روزرسانی کند.

علاوه‌براین، گوگل در حال آزمایش استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و تصاویر در سرویس Maps است و از این ویژگی‌ها برای ارائه‌ی اطلاعات دقیق و به‌روز درباره‌ی محدودیت سرعت جاده‌ها در شهرهای مختلف بهره خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *