یک دستگاه ناشناس از ردمی تاییدیه FCC را دریافت کرد

پاورتل/ کمپانی شیائومی در حال کار بر روی تلفنی ۵G، با نام ردمی note 9T 5G برای معرفی در اروپاست. علاوه بر این در ماه گذشته، شماره مدل M2101K6G در لیست صدور گواهی‌نامه EEC دیده شد؛ که شایعات ادعا می‌کردند احتمالا همان ردمی K40 باشد. امروز اما همین شماره مدل در لیست FCC دیده شده است. در پی صدور این گواهی‌نامه، افشاگری ادعا می‌کند این شماره مدل، مختص تلفنی از سری «نوت» شیائومی است. برای مشاهده مشخصات لو رفته، در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات لو رفته در لیست FCC
همانطور که گفته شد، یک دستگاه از ردمی با شماره مدل M2101K6G در FCC دیده شده‌است. تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G در کنار رابط کاربری MIUI 12 بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار را تشکیل داده‌اند. منبع تغذیه این گوشی، یک باتری عظیم ۵۰۵۰ میلی آمپری است. دوربین اصلی این گوشی، سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ S5KGW2 که با سه لنز دیگر (فوق عریض ، عمق و ماکرو) می‌تواند تصاویر خوبی ثبت کند. نمایشگر IPS LCD ، وای‌فای نسل ۲.۴ ، NFC ، باند ۵ گیگاهرتز و کدنام SWEET نیز دیگر مشخصاتی هستند که در این لیست دیده شده است. لازم به ذکر است بعضی از منابع اعتقاد دارند این گوشی همان شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو ۴G است.

همچنین، قابل تشخیص است این گوشی فقط از LTE پشتیبانی می‌کند. زیرا هیچ کدام از تاییدیه های ۵G در این لیست دیده نمی‌شود. از این رو، استفاده از ۵G را نباید منتفی بدانیم زیرا به صورت رسمی تایید نشده‌است.

علاوه بر این‌ها، افشاگری متوجه شده است که IMEI این دستگاه قبلا در هند ثبت شده‌است. بنابراین، عرضه و معرفی این گوشی در کشورهای مختلف بعید نیست. همه مشخصات ذکر شده، احتمالی هستند و توسط کمپانی تایید نشده‌است؛ حتی نام دستگاه. به همین دلیل باید تا اعلام رسمی شرکت منتظر بود تا مشخصات واقعی مشخص شوند.

نظر شما چیست؟ آیا این گوشی با همین مشخصات معرفی خواهد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *