پاورتل/ کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا از ۳ اپراتور بزرگ اینترنت این کشور به دلیل ادعاهای نادرست درباره سرعت سرویس هایشان شکایت کردند.
به گزارش رویترز، رگولاتور مصرف کننده استرالیا شکایتهایی جداگانه از ۳ اپراتور سرویس اینترنت ثبت کرده زیرا آنها ادعاهایی نادرست درباره سرعت اینترنت بیان کردهاند.
طبق اطلاعات موجود، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرلیا شرکتهای تلسترا، اپتوس و تی پی جی تله کام را متهم کرده ادعاهایی نادرست درباره حداکثر سرعت سرویسهای اینترنت خود بیان کرده و همچنین با وجود دریافت هزینه از برخی مشتریان، اینترنت با سرعت وعده داده شده را در اختیار آنها قرار ندادند.
«شبکه ملی پهنای باند» (NBN) به عنوان تهیه کننده عمده پهنای باند در استرالیا عمل میکند که اپراتورهای اینترنت در این کشور مشتریان آن هستند.
-
گیره مو دخترانه کد ۰۱۰۹۱۰۷۲
اطلاعات بیشتر -
ماسک تزیینی بچگانه طرح السا مدل M-013
خرید محصول -
غذاساز فیلیپس مدل HR7621
۶,۵۰۷,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ZQS-8215
۴,۷۹۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها -
کفش فوتبال مردانه آدیداس مدل G28533
۴,۰۴۹,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها -
ساعت مچی عقربه ای بچگانه مدل K-08
خرید محصول -
غذای خشک بچه گربه رفلکس مدل Chicken_500 وزن ۵۰۰ گرم
اطلاعات بیشتر -
گردنبند طبی ورنا کد V102
۳,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول
در این میان شرکت تی پی جی اعلام کرده هزینه مشتریان خسارت دیده را باز پرداخت میکند. تلسترا و اپتوس نیز اعلام کردهاند گزینههایی در اختیار این دسته از مشتریان قرار میدهند.
به گفته راد سیمز، مدیر کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا، این ۳ شرکت در کل صدها هزار مشتری را گمراه کردهاند.
او در این باره افزود: آنچه این رفتار را نگران کننده تر میکند، آن است که ۳ شرکت از چالشها آگاه بودند و قبلاً تعهد کرده بودند مشکل مصرف کنندگان را برطرف کنند.