معرفی اپ – برنامه‌ای برای سرگرمی کودکان در تعطیلات نوروزی

پاورتل/ این برنامه در واقع یک بازی سرگرم کننده است که برای کودکان در همه سنین مناسب بوده و در کنار نقاشی کشیدن، مهارت‌های زیادی را هم به آن‌ها آموزش می‌دهد. کودکان با استفاده از این اپ می‌توانند موسیقی یاد بگیرید، پیانو بنوازند، قدرت حافظه خود را به چالش بکشند، نقاشی کنند و یا نقاشی‌های آماده را رنگ آمیزی کنند. این برنامه به شکلی طراحی شده که همان حس و حال نقاشی کشیدن روی کاغذ را ایجاد کند و برای این منظور از ابزارهای مختلفی مانند قلم‌مو، مداد یا مداد شمعی، پشتیبانی می‌کند.

در Princess Coloring Book & Games نیز مانند نمونه قبل، بیش از ۲۰۰ طرح آماده برای رنگ‌آمیزی وجود دارد که البته همان طور که از نام برنامه پیداست، اغلب این طرح‌ها در مورد پرنسس‌ها، اسب‌های تک شاخ، موجودات افسانه‌ای و مواردی از این دست هستند. علاوه بر نقاشی و رنگ‌آمیزی، بازی‌های ساده و جالبی هم در این اپ تعبیه شده‌اند که می‌توانند لحظات مفرح و شادی را برای کودکان شما رقم بزنند و در عین حال یک سری نکات را به آن‌ها آموزش دهند.

از جمله بازی‌های آموزنده Princess Coloring Book & Games می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیانو: گوشی یا تبلت به یک پیانوی ساده و کودکانه تبدیل می‌شود تا کودک شما با آزمون و خطا و راهنمایی‌های خود برنامه، آهنگ‌های زیبایی را خلق کرده و به شکلی کاملاً ساده و البته مقرون به صرفه، شروع به یادگیری موسیقی کند.
بازی‌های فکری: در این بخش تعداد بازی فکری آماده شده تا قدرت حافظه کودک را تقویت کند.
بازی با بادکنک‌ها: کودکان به راحتی می‌توانند بادکنک‌هایی در طرح‌های مختلف را با اشاره انگشت خود باد کرده و در این بین با صدای حیوانات مختلف هم آشنا شوند.
خط‌های جادویی: تنها با حرکت دادن انگشت خود بر روی صفحه، آتش بازی‌های زیبایی را در آسمان شب خلق کرده و لذت ببرید!
یادگیری رنگ‌ها: یک بازی جالب و سرگرم کننده برای آموزش رنگ‌ها به کودک
وصل کردن نقطه‌ها: کودکان در این بخش می‌توانند نقطه‌های روی صفحه را با الگوی خاصی که آموزش داده می‌شود به هم وصل کرده و اشکال و طرح‌های جالبی ایجاد کنند.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۴۲ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *