پاورتل/ اینستاگرام بالاخره تبلیغات را به بخش Reels اضافه کرد. این بخش که با الگوبرداری از تیکتاک پیادهسازی شده، از امروز در سراسر دنیا میزبان تبلیغات میشود. این تبلیغات مشابه ویدیوهای معمولی خواهند بود و با زمان حداکثر ۳۰ ثانیه بین ویدیوهای عادی نمایش داده میشوند.
تبلیغات بخش Reels که اینستاگرام از امروز آنها را به کاربران نمایش میدهد، دارای برچسب کوچکی تحت عنوان Sponsored هستند که زیر نام سرویس تبلیغاتی نوشته میشود. اینستاگرام تبلیغات ریلز را از ماه آوریل در استرالیا، برزیل، آلمان و هند آغاز کرد. فیسبوک با این اقدام استراتژی جدیتری را برای تبلیغات در پیش گرفته و علاوه بر ریلز، تا چند روز دیگر در اپلیکیشنهای آکیلس کوئست هم تبلیغات نشان خواهد داد.
اینستاگرام اعلام نکرده که تعداد نمایش تبلیغات ریلز برای هر فرد چقدر خواهد بود. این سیستم ظاهرا بر اساس نحوه استفاده کاربر از خود اینستاگرام تصمیم میگیرد که چند تبلیغ را به فرد نمایش دهد. این شرکت وعده داده که بازخورد کاربران درباره تبلیغات ریلز را بررسی میکند و درباره عملکرد تجاری این تبلیغات ارزیابی خواهد داشت.
-

لامپ خودرو سام مدل 100W کد -H3 -Y بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر -

هدست بلوتوث دبلیو یو دبلیو مدل R87
خرید محصول -

گردگیر کمک فنر جلو دینا پارت مدل ۱۱۲۲ مناسب برای پراید
اطلاعات بیشتر -

سوهان ناخن پاستل کد ۰۱۲
خرید محصول -

ست هدیه چرم ماکان مدل رادیس کد STrad-SHOT3t
خرید محصول -

گرم کن کلیه طب و صنعت کد ۶۳۳۰۰
خرید محصول -

میز و صندلی سفری مدل x5 مجموعه پنج عددی
۱,۹۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

واکس کفش پنگوئن کد ۰۰۰۴ رنگ قهوه ای روشن
اطلاعات بیشتر
تبلیغات ریلز هم مثل سایر محصولات تبلیغی اینستاگرام با یک مدل مزایدهای راهاندازی میشود. با این حال، تاکنون اطلاعاتی ارائه نشده که اثرگذاری تبلیغات ریلز را در فاز آزمایشی نشان دهد. این شرکت هنوز هیچ ابزار یا قالبی هم در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار نداده تا بتوانند کار با بخش تبلیغات ریلز را آغاز کنند و برای این بخش تبلیغ بسازند. این شرکت احتمالا فرض کرده که همه سیستمهای تبلیغاتی از قبل ابزارهای لازم برای ایجاد تبلیغات عمودی را دارند.
سرویس ریلز تابستان پارسال آغاز به کار کرد و هنوز آماری درباره وضعیت عملکرد آن منتشر نشده است. رئیس اینستاگرام، «آدام موسری» در ماه ژانویه گفته بود که بخش ریلز در حال رشد است اما شرکت هنوز از این بخش رضایت کافی ندارد. ریلز در حال حاضر در بیش از ۸۰ کشور در دسترس است.







