پاورتل/ کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا از ۳ اپراتور بزرگ اینترنت این کشور به دلیل ادعاهای نادرست درباره سرعت سرویس هایشان شکایت کردند.
به گزارش رویترز، رگولاتور مصرف کننده استرالیا شکایتهایی جداگانه از ۳ اپراتور سرویس اینترنت ثبت کرده زیرا آنها ادعاهایی نادرست درباره سرعت اینترنت بیان کردهاند.
طبق اطلاعات موجود، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرلیا شرکتهای تلسترا، اپتوس و تی پی جی تله کام را متهم کرده ادعاهایی نادرست درباره حداکثر سرعت سرویسهای اینترنت خود بیان کرده و همچنین با وجود دریافت هزینه از برخی مشتریان، اینترنت با سرعت وعده داده شده را در اختیار آنها قرار ندادند.
«شبکه ملی پهنای باند» (NBN) به عنوان تهیه کننده عمده پهنای باند در استرالیا عمل میکند که اپراتورهای اینترنت در این کشور مشتریان آن هستند.
-

جوراب ورزشی مردانه مدل FW-01-sor
۳۹,۹۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

آفتاب گیر شیشه خودرو مدل سهیل مناسب برای پراید
۸۰,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

لپ تاپ ۱۵ اینچی دل مدل Inspiron 15-5570 – P
خرید محصول -

شمش طلا ۱۸ عیار مدوپد مدل کیک کد SG10880
۲,۰۳۲,۹۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

شلوارک ورزشی زنانه کد ۲۰
۱۲۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

شارژر همراه کانگلمی مدل BL-316 ظرفیت ۱۰۰۰۰میلی آمپر ساعت
خرید محصول -

ریموت کنترل تلویزیون ال جی مدل AKB73715605
اطلاعات بیشتر -

اسپری خوشبو کننده بدن زنانه گارنت مدل Chanel Chance حجم ۲۰۰ میلی لیتر
خرید محصول
در این میان شرکت تی پی جی اعلام کرده هزینه مشتریان خسارت دیده را باز پرداخت میکند. تلسترا و اپتوس نیز اعلام کردهاند گزینههایی در اختیار این دسته از مشتریان قرار میدهند.
به گفته راد سیمز، مدیر کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا، این ۳ شرکت در کل صدها هزار مشتری را گمراه کردهاند.
او در این باره افزود: آنچه این رفتار را نگران کننده تر میکند، آن است که ۳ شرکت از چالشها آگاه بودند و قبلاً تعهد کرده بودند مشکل مصرف کنندگان را برطرف کنند.







