معرفی اپ – Popo’s Mine؛ موش کورهای معدنچی

Popo’s Mine – Idle Tycoon – معدن پوپو یک بازی کلیکر ساده و سرگرم کننده در سبک عناوین شبیه سازی است که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده و در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی از سوی استودیوی کره ای STORMX توسعه یافته است. در بازی Popo’s Mine – Idle Tycoon شما در نقش گروهی از موش های کور هستید که معدنچی های بسیار حرفه ای هستند. کار اصلی آنها در این بازی پیدا کردن معادن با ارزش و حفاری آنها برای کسب پول و سنگ های با ارزش است. شما باید با مدیریت کردن این حیوان ها یک استراتژی خوب و حرفه ای برای حفاری داشته باشید تا بتوانید کم کم پیشرفت کنید. در Popo’s Mine – Idle Tycoon که سبک اصلی آن کلیکر و Tycoon است، شما می توانید یک روند خودکار را در بازی پیاده سازی کنید و به صورت متوالی به کسب پول بپردازید.

بازی Popo’s Mine – Idle Tycoon مثل خیلی دیگر از بازی های سبک کلیکر قابلیت اجرا به صورت آفلاین را دارد. شما حتی اگر بازی را بسته باشید هم روند کسب درآمد شما در بازی ادامه خواهد داشت. همچنین مثل هر بازی مشابه دیگری، می توانید آیتم های مختلفی را در بازی به کار بگیرید و با ارتقاء این آیتم ها در بازی پیشرفت کنید. شما برای اینکه بتوانید درآمدهای خود را مدیریت کنید می توانید با به کار گیری نیروهای متخصص و استخدام آنها، کار خود را مدیریت کرده و آن را گسترش دهید. هرکدام از این منیجرها قابلیت های خاصی دارند که می توانید مطابق با استراتژی خود، آنها را به کار بگیرید. همانطور که گفته شد انجام بازی Popo’s Mine – Idle Tycoon به هیچگونه اینترنتی نیاز ندارد و شما می توانید بازی را کاملاً به صورت آفلاین اجرا کنید. در این بازی کاراکترهای مختلفی وجود دارند و در طول بازی شما به نقاط متفاوتی از بازی خواهید رفت. 

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۳۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

محصولات بخش فروشگاه

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Support

سوالات و پشتیبانی

تماس با ما