جدیدترین بهروزرسانی اینستاگرام شامل یک نقشه قابل جستجو و پویا را برای کاربران است تا با استفاده از آن بتوانند مانند سرویس Maps گوگل به جستجوی کسب و کارها و فروشگاههای اطراف خود بپردازند.
پیش از این کاربران اینستاگرام از طریق پستها و موقعیت مکانی آنها به نقشه دسترسی داشتند اما اکنون اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده و کاربران میتوانند نقشه را بهطور کامل جستجو کنند و گزینههایی را برای جستجو و فیلتر کردن کسب و کار مورد نظر خود داشته باشند. همچنین با انتخاب یک فروشگاه میتوان پستها و استوریهای مربوط به آن را تماشا کرد.
بر اساس اعلام مدیرعامل متا این قابلیت برای تمام کاربران اینستاگرام فعال شده و پس از دریافت بهروزرسانی جدید اپلیکیشن، میتوان به آن دسترسی پیدا کرد. زاکربرگ در همین رابطه اعلام کرده که یک نقشه قابل جستجو جدید در اینستاگرام معرفی شده و اکنون کاربران میتوانند کسب و کارهای محلی محبوب نزدیک خود را جستجو کرده و بر اساس دستهبندیها به آنها دسترسی داشته باشند.
-
کاغذدیواری کد DR50201
خرید محصول -
کیف ابزار رونیکس مدل RH9118
۳۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
مچ بند هوشمند مدل Zeblaze Muscle HR
خرید محصول -
پایه نگهدارنده گوشی موبایل پاپ سوکت مدل پروانه
خرید محصول -
باتری موبایل مدل BL-5B ظرفیت ۸۵۰ میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل نوکیا ۶۱۲۰
خرید محصول -
نظم دهنده کفش کوهنوردی و سفری گرانیت اکوییپمنت مدل CKT2
خرید محصول -
بند سیلیکونی مدل Skull به همراه یک عدد کاور TPU مناسب برای اپل واچ ۴۲ میلی متری
خرید محصول -
ساعت هوشمند هاینو تکو مدل T81 mini
اطلاعات بیشتر
برای دسترسی به قابلیتهای جدید نقشه اینستاگرام میتوان با انتخاب موقعیتمکانی ثبت شده روی پستها یا استوریها میتوان به آن دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، میتوانید مکان موردنظر خود را در اپلیکیشن جستجو کنید و سپس با انتخاب نتیجهها، به مکان آن کسبوکار روی نقشه هدایت خواهید شد. همچنین هنگام جستجوی برخی هشتگهای خاص، مکانهای مرتبط آنها را روی نقشه میتوان پیدا کرد.
پس از جستجوی یک منطقه در نقشه اینستاگرام، میتوان از فیلترها برای محدود کردن نتایج استفاده کرد تا به عنوان مثال فقط رستورانها، پارکها یا مکانهای دیگر نمایش داده شوند. همچنین اگر قصد دارید یک فروشگاه را بعدا امتحان کنید، میتوان آنها را ذخیره کرد.
اینستاگرام در ماههای اخیر از قابلیتهای جدیدی برای کسبوکارها و سازندگان محتوا رونمایی کرده است. علاوه بر مارکتپلیس اختصاصی برای تعامل برندها و سازندگان محتوا، ویژگیهای دیگری مانند انتشار پستها و ریلز اختصاصی برای مشترکین در دسترس سازندگان محتوا قرار گرفته بود.