کمیسیون اروپا به متا پلتفرمز که شرکت مادر فیسبوک است، درباره نقض قوانین ضد انحصارطلبی این بلوک هشدار داد.
بازوی اجرایی اتحادیه اروپا اعلام کرد درباره مختل کردن رقابت در بازارهای تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین و سوءاستفاده شرکت متا پلتفرمز از موقعیت برتر خود در سرویس “فیسبوک مارکت پلِِیس”، تحقیق خواهد کرد.
-
دستبند نقره مردانه لیردا مدل اسم نیما DCR 371
۲,۹۹۴,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جاست موبایل مدل ShutterGrip
خرید محصول -
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SUYL-BWL0
خرید محصول -
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S3 Frontier SM-R760 بند لاستیکی
اطلاعات بیشتر -
ضربه گیر لق کن دستگاه لاستیک درار خودرو مدل mag-91
اطلاعات بیشتر -
شارژر دیواری سونی اریکسون مدل K-750
خرید محصول -
محافظ صفحه نمایش مدل FRO-2 مناسب برای اپل واچ ۴۲ میلی متری
خرید محصول -
کابل تبدیل USB به ۳۰-پین ویژه iPad و iPod و iPhone
خرید محصول
تیم لمب، سخنگوی شرکت متا در بیانیه ای اعلام کرد: ادعای کمیسیون اروپا، بی پایه و اساس است. ما به همکاری با رگولاتور اروپایی برای ثابت کردن این که نوآوری محصول ما، به نفع مصرف کننده و رقابت است، ادامه می دهیم.
منابع آگاه ماه گذشته به رویترز گفتند: رگولاتورهای ضد انحصارطلبی اتحادیه اروپا، سرگرم طرح اتهامات علیه شرکت متا بر سر استفاده از داده مشتریان و مرتبط کردن سرویس تبلیغات طبقه بندی شده با شبکه اجتماعی خود است.
کمیسیون اروپا روز جاری از این که متا، شروط تجارت غیرمنصفانه برای رقیبانش در “فیسبوک مارکت پلِِیس” که سرویس تبلیغات طبقه بندی شده این شرکت است، تعیین کرده است و می خواهد که آگهی دهندگان، در شبکه های اجتماعی فیس بوک یا اینستاگرام تبلیغ کنند، نگران است.
بر اساس گزارش رویترز، کمیسیون اروپا، ژوئن سال گذشته تحقیقاتی را درباره فیسبوک آغاز کرد تا معلوم شود آیا این شبکه اجتماعی، به شکل غیرمنصفانه از داده آگهی دهندگان برای رقابت با آنها در بخش تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین، استفاده کرده است.