پاورتل/ در حال حاضر، قرار دادن لینک صفحات اینترنتی در کپشن پست های اینستاگرام غیر ممکن است. ولی شاید به زودی این امکان فراهم شود؛ البته نه به صورت رایگان!
عدم امکان لینک گذاری در کپشن پست های اینستاگرام محدودیتی است که در قیاس با سایر شبکههای اجتماعی کاملا احساس میشود. کاربران فعلا ناگزیر به قرار دادن لینک در قسمت بایو (bio) هستند، اما این چندان کاربردی نیست؛ چون برای دسترسی به لینک مورد نظر، باید حتما پروفایل کاربر باز شود. از طرفی، برای کسانی که یک پیج بیزینس-محور دارند، تغییر مداوم پروفایل و اضافه کردن لینک جدید در بایو کار سختی است.
البته این محدودیت مزایایی هم دارد؛ مثلا اینکه شلوغی در کپشنها کمتر به چشم میآید. همچنین شاید این تلاشی برای ترغیب تجار به استفاده از آگهیهای تبلیغاتی پولی در اینستاگرام هم باشد.
ولی به نظر میرسد تغییراتی در راه است. بر اساس پتنت جدید فیس بوک (مالک اینستاگرام)، این شرکت قصد دارد امکان لینک گذاری در کپشن پستها را فراهم کند. اما در ازای چه؟
-

گردنبند طلا ۱۸ عیار زنانه مایا ماهک مدل MM1097
خرید محصول -

مایو زنانه مدل W – 11
۸۹۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

لنت ترمز جلو زیمرمن کد Zi-98004 مناسب برای رانا
اطلاعات بیشتر -

مانتو زنانه گردیه مدل ۲۱۶۴۸۵-۹۳
خرید محصول -

پولوشرت ورزشی مردانه جامه پوش آرا مدل ۴۰۱۱۰۳۹۲۸۷-۴۹
خرید محصول -

دستبند پاراکورد مدل ۲۰۰ به همراه آتش زنه
۹۲,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

ساعت هوشمند امیزفیت مدل SUS Bip U بند سیلیکونی
اطلاعات بیشتر -

مبدل ۱ به ۲ لایتنینگ گودس مدل GD_UC11
خرید محصول
هزینه گذاشتن لینک در کپشن پست های اینستاگرام
ظاهرا هر بار کاربران بخواهند ویدیو یا عکسی را با یک کپشن لینکدار پُست کنند، باید مبلغی را بپردازند. آنطور که این پتنت نشان میدهد، ۲ دلار به ازای هر پست!
اینکه پرداخت چنین مبلغی ارزشش را دارد یا خیر؛ چیزی است که کاربران باید بسنجند؛ اما به هرحال وجود این قابلیت بهتر از نبودش است. هماکنون فقط کاربران وریفای شده یا آنهایی که فالوورهای زیادی دارند، میتوانند لینکهای اینترنتی را به استوری خود ضمیمه کنند. سایر کاربران هم که باید به همان لینکگذاری در بایو دلخوش باشند.
اخیرا تغییرات دیگری نیز در اینستاگرام امتحان شده است؛ مثلا اضافه شدن چند زبانه جدید که شامل Reels و Shopping هم میشود. همه اینها نشان میدهند که فیسبوک ایدههای زیادی را برای محبوبتر کردن اینستاگرام در سر دارد.







