سامسونگ با انجام یک اشتباه فاحش، در تبلیغات خود از گوشیهای شرکت رقیب استفاده کرده و به جای گوشیهای گلکسی به معرفی گوشیهای آیفون روی آورده است.
به نظر میآید یکی از کارمندان بخش تبلیغات سامسونگ اشتباهی را مرتکب شده و گوشیهای شرکت آیفون را تبلیغ کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، ظاهراً فردی که مسئول بهروزرسانی اپلیکیشن سامسونگ ممبر (Samsung Member) در کره جنوبی است، از تصویر یک آیفون استفاده کرده تا این اپلیکیشن را تبلیغ کند.
البته این تصویر به مدل خاصی از یک آیفون اشاره ندارد اما بریدگی روی نمایشگر تداعی کننده گوشی آیفون است. البته در این تصویر سه گوشی پشت سر هم قرار دارند که هر سه دارای بریدگی روی نمایشگر هستند.
-
کیف رودوشی زنانه چرم مشهد مدل S0769-083
خرید محصول -
مسواک ریجوی مدل Recolor با برس متوسط
خرید محصول -
گوشواره طلا ۱۸ عیار زنانه تاج مدل G542W
۶,۲۵۷,۵۷۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کلاه نوزادی کد A14 مجموعه ۴ عددی
اطلاعات بیشتر -
توپ تنیس اکولوس مدل ۸۳۸ بسته ۳ عددی
خرید محصول -
مایو زنانه مدل colorful دامن دار آستر دار کاپدار
۴۹۹,۵۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
عینک آفتابی امریکن اوپتیکال مدل ORIGINAL PILOT pi
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تی اند جی مدل TG-605
خرید محصول
این اشتباه موجی از انتقادات و کامنتهای منفی را روانه این شرکت کرده و بعضی کاربران اعلام کردند: اینطور که به نظر میرسد، در سامسونگ یک سری افراد وجود دارند که خودشان از یک گوشی دیگر استفاده میکنند.
این موضوع باعث شد سامسونگ به خودش بیاید و بلافاصله با انتشار پستی، ضمن اشاره به اشتباه صورت گرفته، اعلام کند که تصویر جایگزین خواهد شد. البته در این پست هیچ اشارهای به نوع این گوشی نشده است:
سلام، اینجا گلکسی استور است. شخصی که مسئول این تبلیغ بوده، در طراحی بنر اشتباهی مرتکب شده است. تصویر این بنر اصلاح و به زودی جایگزین خواهد شد. این شرکت تلاش میکند که خدمات بهتری را به شما ارائه دهد.
البته این بنر خیلی زود تغییر کرد اما گوشی همچنان همان گوشی است با یک حفره بسیار کوچک در قسمت بالای نمایشگر که به وضوح مشخص است با فتوشاپ آن هم نه به صورت خیلی حرفهای صورت گرفته است.
نکته دیگر اینکه تصویر جدید را نمیتوان به پرچمدارهای سامسونگ هم نسبت داد و باز هم در نگاه نخست شبیه به پرچمداران اپل است. البته این اولین بار نیست که سامسونگ مرتکب چنین اشتباهی میشود.
چند ماه پیش شرکت کرهای در توییتر از گوشی تاشوی اوپو فایند N تعریف کرده بود و چند باری هم مسئول توییتر سامسونگ با استفاده از یک آیفون، توییتهای خود را منتشر کرد.