کلیک/ پس از صدور حکم جریمه ۱۲.۷ میلیون دلاری هیئت رقابت دولت ترکیه علیه گوگل، اکنون این کشور به گوگل دستور داده است تا استراتژی تبلیغات آنلاین خود را تغییر دهد.
در حال حاضر گوگل با جریمه دیگری به اتهام سواستفاده از نفوذ تبلیغات جستجوگر خود روبرو است، گرچه مجازات مالی این بار نسبت به پیامدهای آن جدی نیست. به نقل از عرب نیوز، هیئت رقابت ترکیه پس از تعیین و تشخیص سواستفاده گوگل از سلطه خود در اینترنت، به گوگل شش ماه فرصت داده است تا استراتژی تبلیغات آنلاین خود را تغییر دهد. گویا تبلیغات متنی آن با بیرون راندن برخی از شرکتها از نتایج، نتایج را منحرف میکند مگر اینکه آنها برای Google پول درآمد کسب کنند.
همچنین به عنوان بخشی از این حکم، این غول آنلاین با جریمه نقدی معادل ۲۵.۶ میلیون دلار روبرو شده است. برای درخواست تجدیدنظر درمورد این حکم مهلتی ۶۰ روزه در نظر گرفته شده است.
-

هودی دخترانه سون پون مدل ۱۳۹۱۴۴۰-۵۹
خرید محصول -

اسکیت کفشی استریت رانر مدل حرفه ای به همراه کلاه و لوازم ایمنی اسکیت
۱,۸۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

تی شرت آستین کوتاه ورزشی مردانه تکنیک+۰۷ مدل TS-150-SO
۳,۷۰۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مارشال مدل Emberton
۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

چادر قجری حجاب فاطمی مدل حسنا کد kri 1071
inf ﷼ خرید محصول -

هدفون بلوتوثی باوین مدل ۰۸
خرید محصول -

جوراب مردانه پالوته مدل PM-3Line مجموعه ۳ عددی
۶۹۹,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

برچسب بدنه خودرو طرح بال طلایی کد SB101T
اطلاعات بیشتر
این اتفاق دو سال پس از جریمه معادل ۱۲.۷میلیون دلاری ترکیه برای گوگل به دلیل ترجیح برخی تبلیغکنندگان نسبت به سایرین توسط این موتور جستجو رخ داده است.
این مجازات مالی برای گوگل که در هر ربع ساعت از طریق تبلیغات میلیاردها دلار سود کسب میکند، پیش پا افتاده به نظر میرسد. با این وجود مهلت شش ماهه موضوع دیگری است. در صورت صدور این حکم، گوگل با احتمال تغییر استراتژی تبلیغات آنلاین خود و یا به خطر انداختن ممنوعیت در کشوری که به دلیل کنترل شدید خدمات اینترنتی، از جمله Google شناخته شده است، روبرو خواهد شد. به نظر میرسد گوگل باید برای مقابله با از دست دادن دسترسی به یک کشور مهم، در سیاستهای تبلیغاتی خود تعادل ایجاد کند.







