اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتهای جدیدی است تا کاربران این شبکه اجتماعی کنترل بیشتری روی پستها و محتوای قابل نمایش خود داشته باشند. به عنوان مثال، کاربران میتوانند برخی کلمات خاص را بیصدا کنند تا پستهای مربوط به آن کلمه برای آنها نمایش داده نشود.
شرکت متا در پست جدید وبلاگ خود اعلام کرده که در حال آزمایش دو ویژگی جدید برای کاربران اینستاگرام است تا بتوانند فید خود را بهتر شکل دهند. با اولین قابلیت، کاربران میتوانند برای برخی پستهای خاص از گزینهای تحت عنوان «علاقهمند نیستم» (Not Interested) استفاده کنند تا این پست بهطور خودکار حذف شود و همچنین در آینده پستهای شبیه به آن برای او نمایش داده نشود.
-
بوت مردانه نسیم مدل هامبورگ کد NSM 7015
۶,۹۹۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
اسپیکر هنگ مدل ۱۵۱۲
خرید محصول -
مبدل USB-C به VGA
خرید محصول -
شطرنج رجال کد ۰۰۱
خرید محصول -
تاپ نوزادی آدمک طرح فیل
خرید محصول -
ساعت هوشمند میدسان مدل X3
اطلاعات بیشتر -
استند گلدان مدل استوانه ای مجموعه ۳ عددی
۴۱۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
دسته موتور چپ مدل t11-1001110pa مناسب برای ام وی ام X33s
اطلاعات بیشتر
بیصدا کردن کلمات خاص در اینستاگرام
علاوه بر این، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت دیگری است که به کاربران اجازه میدهد از کلمات کلیدی، عبارات، ایموجی و هشتگها برای عدم نمایش پستها استفاده کنند. در واقع با اضافه کردن این دسته از کلمات و عبارات خاص به این بخش جدید، پستهایی که حاوی آن کلمه هستند، برای کاربر نمایش داده نمیشوند.
اگر با شبکه اجتماعی توییتر آشنایی داشته باشید، احتمالا با عملکرد قابلیتهای جدید اینستاگرام آشنا خواهید بود، زیرا توییتر از مدتها قبل آنها را در دسترس کاربران خود قرار داده است.
در ادامه، اینستاگرام به برخی قابلیتهای فعلی خود اشاره کرده که با وجود آنها کاربران میتوانند محتوای مورد علاقه خود را مشاهده کنند. از جمله آنها میتوان به ویژگی «مورد علاقهها» (Favorites) اشاره کرد که به کاربران اجازه میدهد حسابهای خاصی را به فهرست خود اضافه کنند تا پستهای آنها در اولویت قرار بگیرند و فید محتوای دلخواه خود را مشاهده کنند.
اینستاگرام در حالی این تغییرات را در دسترس کاربران خود قرار داده که تلاش میکند تا پلتفرم خود را به تیکتاک شبیه کند. این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده بود که علاوه بر تمرکز زیاد روی ویدیوها، از میزان محتوای توصیهشده در فیدهایشان نیز انتقاد کردند. با این حال، آدام موسری، رئیس اینستاگرام در آن زمان گفته بود که به این تغییرات ادامه خواهند داد.