آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که بخش قابل توجهی از اوقات فراغت خود را به گشتوگذار در اپلیکیشن تیکتاک میگذرانید و از این کار لذت میبرید؟ پس شاید برایتان جالب باشد که حتی میتوان از این راه نیز پول به دست آورد و به درآمدزایی رسید.
یک آژانس مارکتینگ اخیراً دست به کار شده و به افرادی که به مدت ۱۰ ساعت و به صورت مداوم در اپلیکیشن تیکتاک به جستجو و عبور از محتوای نمایش داده شده بپردازند، ۱۰۰۰ دلار پرداخت میکند.
-
تابلو مدل برگ انجیری مجموعه ۷ عددی
خرید محصول -
تمپر و مت و لولر مدل MBSH51
۳۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
شارژ دیواری مدلep-u90 به همراه کابل micro USB ومبدل otg
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی اوریکو مدل SOUNDPLUS-C1
خرید محصول -
مچ بند هوشمند امیزفیت مدل EMA EMOLED BAND7 2022
۱,۷۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
کفش مردانه مدل آکام کد A71 رنگ مشکی
خرید محصول -
نمایشگر دسته دنده دوچرخه مدل 7sp بسته ۲ عددی
۹۷,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -
اسپری حالت دهنده مو وینا مدل Hair Styling حجم ۵۰۰ میلی لیتر
خرید محصول
این پیشنهاد درآمدزایی عجیب از طرف شرکت بازاریابی Ubiquitous مطرح شده و این شرکت در تازهترین لیست فرصتهای شغلی خود به دنبال افرادی است که وظیفه عبور از محتوای نمایش داده شده توسط الگوریتمهای تیکتاک برای رسیدن به روندهای جدیدتر را برعهده بگیرند. البته به نظر میرسد که این فرصت شغلی یک رقابت جدی خواهد بود، برای اینکه در بخش توضیحات آن افراد انتخاب شده به عنوان برندگان این فرصت شغلی توصیف شدهاند.
با مشاهده محتوای تیکتاک درآمدزایی کنید
به گزارش Techspot، این شرکت بازاریابی پیش از این نیز چندین رویداد مشابه با این فرصت شغلی برگزار کرده بود. به عنوان مثال، سال گذشته Ubiquitous اعلام کرد که در ازای مشاهده ۱۲ ساعت محتوای اپلیکیشن تیک تاک در طول سه روز، به ازای هر ساعت ۵۰ دلار دستمزد پرداخت میکند.
علاوه بر دستمزد ۵۰ دلاری، فرد منتخب یک کارت هدیه ۵۰ دلاری Uber Eats، یک کارت هدیه ۵۰ دلاری Target، یک نگهدارنده تلفن همراه منعطف، یک چراغ حلقهای ۱۲ اینچی و یک سه پایه دریافت کرد.
مانند سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، تیکتاک نیز با اتهاماتی زیادی مواجه شده است، از جمله توسعه الگوریتمهایی که افراد را برای مدت زمان زیادی پای گوشی نگه داشته و اصطلاحاً آنها را معتاد میکنند.
بر همین اساس Ubiquitous قصد استخدام شخصی را دارد که به مدت ۱۲ ساعت محتوای نمایش داده شده توسط الگوریتمهای تیکتاک را مرور کرده و به این مسئله پاسخ دهد که آیا این الگوریتمها از انتشار و پخش محتوای جدید خودداری میکنند یا خیر.