پاورتل/ کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا از ۳ اپراتور بزرگ اینترنت این کشور به دلیل ادعاهای نادرست درباره سرعت سرویس هایشان شکایت کردند.
به گزارش رویترز، رگولاتور مصرف کننده استرالیا شکایتهایی جداگانه از ۳ اپراتور سرویس اینترنت ثبت کرده زیرا آنها ادعاهایی نادرست درباره سرعت اینترنت بیان کردهاند.
طبق اطلاعات موجود، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرلیا شرکتهای تلسترا، اپتوس و تی پی جی تله کام را متهم کرده ادعاهایی نادرست درباره حداکثر سرعت سرویسهای اینترنت خود بیان کرده و همچنین با وجود دریافت هزینه از برخی مشتریان، اینترنت با سرعت وعده داده شده را در اختیار آنها قرار ندادند.
«شبکه ملی پهنای باند» (NBN) به عنوان تهیه کننده عمده پهنای باند در استرالیا عمل میکند که اپراتورهای اینترنت در این کشور مشتریان آن هستند.
-
باتری موبایل مدل EB-BJ805ABE ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپرساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 Plus
خرید محصول -
تیشرت آستین کوتاه مردانه اسپیور مدل 2M01-9
خرید محصول -
شارژر همراه مایپو مدل Power Cube 5000l ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت
خرید محصول -
پاپیون مردانه ال سی وایکیکی مدل 8W8927Z8-NEWBLACK
خرید محصول -
تی شرت ورزشی زنانه پانیل مدل 183Y
خرید محصول -
شارژر فندکی ریمکس مدل RCC303
خرید محصول -
کاور کوتتسی مدل CS7050-BK مناسب برای اپل واچ ۴۴ میلی متری
خرید محصول -
کفش پیاده روی کد ۳۰۴۰
خرید محصول
در این میان شرکت تی پی جی اعلام کرده هزینه مشتریان خسارت دیده را باز پرداخت میکند. تلسترا و اپتوس نیز اعلام کردهاند گزینههایی در اختیار این دسته از مشتریان قرار میدهند.
به گفته راد سیمز، مدیر کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا، این ۳ شرکت در کل صدها هزار مشتری را گمراه کردهاند.
او در این باره افزود: آنچه این رفتار را نگران کننده تر میکند، آن است که ۳ شرکت از چالشها آگاه بودند و قبلاً تعهد کرده بودند مشکل مصرف کنندگان را برطرف کنند.