پاورتل/ کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا از ۳ اپراتور بزرگ اینترنت این کشور به دلیل ادعاهای نادرست درباره سرعت سرویس هایشان شکایت کردند.
به گزارش رویترز، رگولاتور مصرف کننده استرالیا شکایتهایی جداگانه از ۳ اپراتور سرویس اینترنت ثبت کرده زیرا آنها ادعاهایی نادرست درباره سرعت اینترنت بیان کردهاند.
طبق اطلاعات موجود، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرلیا شرکتهای تلسترا، اپتوس و تی پی جی تله کام را متهم کرده ادعاهایی نادرست درباره حداکثر سرعت سرویسهای اینترنت خود بیان کرده و همچنین با وجود دریافت هزینه از برخی مشتریان، اینترنت با سرعت وعده داده شده را در اختیار آنها قرار ندادند.
«شبکه ملی پهنای باند» (NBN) به عنوان تهیه کننده عمده پهنای باند در استرالیا عمل میکند که اپراتورهای اینترنت در این کشور مشتریان آن هستند.
-

ساعت مچی عقربه ای مردانه آکوآ تایم مدل ۵۲۰۰۰۰۲
خرید محصول -

اسپری ضدبخار شیشه خودرو نانوپاور مدل A حجم ۳۰ میلی لیتر
اطلاعات بیشتر -

شلوارک ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل SH1939 DG
۲,۹۸۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

دستبند طلا ۱۸ عیار مردانه لیردا مدل اسم سعید ۶۷۷۷
۱,۳۲۰,۰۹۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

میز و صندلی سفری میزیمو مدل تاشو کد ۵۸۰۳
خرید محصول -

چسب واشرساز کاسپین مدل مزدا بلیستر وزن ۳۰ گرم
اطلاعات بیشتر -

میله شنا تن زیب مدل DS8851 بسته ۲ عددی
خرید محصول -

کفش پیاده روی زنانه کمل مدل 4420G
۱,۹۶۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
در این میان شرکت تی پی جی اعلام کرده هزینه مشتریان خسارت دیده را باز پرداخت میکند. تلسترا و اپتوس نیز اعلام کردهاند گزینههایی در اختیار این دسته از مشتریان قرار میدهند.
به گفته راد سیمز، مدیر کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا، این ۳ شرکت در کل صدها هزار مشتری را گمراه کردهاند.
او در این باره افزود: آنچه این رفتار را نگران کننده تر میکند، آن است که ۳ شرکت از چالشها آگاه بودند و قبلاً تعهد کرده بودند مشکل مصرف کنندگان را برطرف کنند.







