پاورتل/ کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا از ۳ اپراتور بزرگ اینترنت این کشور به دلیل ادعاهای نادرست درباره سرعت سرویس هایشان شکایت کردند.
به گزارش رویترز، رگولاتور مصرف کننده استرالیا شکایتهایی جداگانه از ۳ اپراتور سرویس اینترنت ثبت کرده زیرا آنها ادعاهایی نادرست درباره سرعت اینترنت بیان کردهاند.
طبق اطلاعات موجود، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرلیا شرکتهای تلسترا، اپتوس و تی پی جی تله کام را متهم کرده ادعاهایی نادرست درباره حداکثر سرعت سرویسهای اینترنت خود بیان کرده و همچنین با وجود دریافت هزینه از برخی مشتریان، اینترنت با سرعت وعده داده شده را در اختیار آنها قرار ندادند.
«شبکه ملی پهنای باند» (NBN) به عنوان تهیه کننده عمده پهنای باند در استرالیا عمل میکند که اپراتورهای اینترنت در این کشور مشتریان آن هستند.
-

لامپ خودرو سام مدل 100W کد -H3 -Y بسته دو عددی
اطلاعات بیشتر -

هدست بلوتوث دبلیو یو دبلیو مدل R87
خرید محصول -

گردگیر کمک فنر جلو دینا پارت مدل ۱۱۲۲ مناسب برای پراید
اطلاعات بیشتر -

سوهان ناخن پاستل کد ۰۱۲
خرید محصول -

ست هدیه چرم ماکان مدل رادیس کد STrad-SHOT3t
خرید محصول -

گرم کن کلیه طب و صنعت کد ۶۳۳۰۰
خرید محصول -

میز و صندلی سفری مدل x5 مجموعه پنج عددی
۱,۹۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

واکس کفش پنگوئن کد ۰۰۰۴ رنگ قهوه ای روشن
اطلاعات بیشتر
در این میان شرکت تی پی جی اعلام کرده هزینه مشتریان خسارت دیده را باز پرداخت میکند. تلسترا و اپتوس نیز اعلام کردهاند گزینههایی در اختیار این دسته از مشتریان قرار میدهند.
به گفته راد سیمز، مدیر کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا، این ۳ شرکت در کل صدها هزار مشتری را گمراه کردهاند.
او در این باره افزود: آنچه این رفتار را نگران کننده تر میکند، آن است که ۳ شرکت از چالشها آگاه بودند و قبلاً تعهد کرده بودند مشکل مصرف کنندگان را برطرف کنند.







