پاورتل/ کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا از ۳ اپراتور بزرگ اینترنت این کشور به دلیل ادعاهای نادرست درباره سرعت سرویس هایشان شکایت کردند.
به گزارش رویترز، رگولاتور مصرف کننده استرالیا شکایتهایی جداگانه از ۳ اپراتور سرویس اینترنت ثبت کرده زیرا آنها ادعاهایی نادرست درباره سرعت اینترنت بیان کردهاند.
طبق اطلاعات موجود، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرلیا شرکتهای تلسترا، اپتوس و تی پی جی تله کام را متهم کرده ادعاهایی نادرست درباره حداکثر سرعت سرویسهای اینترنت خود بیان کرده و همچنین با وجود دریافت هزینه از برخی مشتریان، اینترنت با سرعت وعده داده شده را در اختیار آنها قرار ندادند.
«شبکه ملی پهنای باند» (NBN) به عنوان تهیه کننده عمده پهنای باند در استرالیا عمل میکند که اپراتورهای اینترنت در این کشور مشتریان آن هستند.
-
کمپرسور باد فندکی مدل R10
اطلاعات بیشتر -
فیلتر هوا خودرو مدل FH114 مناسب برای پژو ۲۰۶
اطلاعات بیشتر -
روغن موتور نفت پارس مدل پارس ارس کد ۲۰W-50 حجم ۳.۷۸۵ لیتر
اطلاعات بیشتر -
تی شرت آستین بلند دخترانه سون پون مدل ۱۳۹۱۳۵۸-۱۶
خرید محصول -
قلم خشگیر بدنه خودرو اسمارت پن رنگ نوک مدادی کیا سایپا کد ۹۱۷۵۴۹۴ حجم ۱۵ میلی لیتر
اطلاعات بیشتر -
گوشی طبی اسپنگلر مدل DUAL R
خرید محصول -
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل M501
خرید محصول -
کمک بارفیکس مدل سی ۴۰
خرید محصول
در این میان شرکت تی پی جی اعلام کرده هزینه مشتریان خسارت دیده را باز پرداخت میکند. تلسترا و اپتوس نیز اعلام کردهاند گزینههایی در اختیار این دسته از مشتریان قرار میدهند.
به گفته راد سیمز، مدیر کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا، این ۳ شرکت در کل صدها هزار مشتری را گمراه کردهاند.
او در این باره افزود: آنچه این رفتار را نگران کننده تر میکند، آن است که ۳ شرکت از چالشها آگاه بودند و قبلاً تعهد کرده بودند مشکل مصرف کنندگان را برطرف کنند.