اجرای بازی Doom Eternal بر روی یخچال

پاورتل/ یکی از طرفداران بازی Doom Eternal توانست این شوتر خونین و محبوب را روی صفحه‌ی نمایش یکی از یخچال‌های هوشمند سامسونگ ظاهر کند. چرا که نه؟
 
حتما به یاد دارید که در یکی از کنفرانس‌های بتسدا در نمایشگاه E3، تاد هاوارد تریلری از اجرا بازی «اسکایریم» روی یخچال را پخش کرد. اما حالا ظاهرا آن شوخی برای یکی دیگر از بازی‌های این شرکت کاملا جدی شده است. زیرا ریچارد ملارد با نام کاربری vapingwithtwisted420 در اینستاگرام ویدیویی از اجرای بازی «دووم ایترنال» روی یخچال هوشمند سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. او گفت که به‌زودی به‌صورت کامل نحوه‌ی اجرای بازی روی یخچال را توضیح می‌دهد. پس اگر کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی را دوست ندارید و به طرز عجیبی عاشق بازی‌های شوتر اول-شخص بزرگ‌سالانه و خونین هستید، شاید فقط باید یخچال خود را عوض کنید!

این وسط مخاطبان باید بدانند که در چند یخچال برتر روز مثل مدل نمایش داده‌شده داخل همین ویدیو، امکان استریم تصویر تلویزیون روی نمایشگر یخچال وجود دارد. پس به‌سادگی می‌توان با کنسول بازی را روی تلویزیون اجرا کرد و سپس با فناوری جدید، اجازه داد که تصویر به‌صورت همزمان روی نمایشگر یخچال هم به نمایش دربیاید. از آن سو بازی Doom Eternal برای ایکس کلود هم عرضه شده است. در نتیجه مخاطب می‌تواند بازی را روی موبایل خود اجرا کند و سپس تصویر صفحه‌ی نمایش موبایل خود را روی صفحه‌ی نمایش تلویزیون بیاندازد. اما اگر واقعا بدون هیچ‌گونه استریم تصویر از تلویزیون یا موبایل، بازی Doom Eternal روی یخچال اجرا شده باشد، ماجرا دیگر بسیار بسیار عجیب به نظر می‌آید.

طرفداران پروپاقرص مجموعه‌ی Doom می‌دانند که این سری بازی پرشده از خون، تاریخچه‌ی بلندی در اجرا روی حداکثر دستگاه‌های ممکن دارد؛ از دوربین‌های دیجیتالی تا بیلبوردهای عمومی! انگار دیگر طرفداران سرسخت مجموعه بازی DOOM باور دارند که هرچه‌قدر آن را روی محصولات عجیب‌تری اجرا کنند، بیش‌ازپیش تبدیل به یک مخاطب ارزشمند برای دووم گای می‌شوند.

برای نمونه همین اواخر در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که پس از تلاش طولانی یک برنامه‌نویس، دو بازی Doom و Skyrim روی دستگاه تست بارداری اجرا شدند. راستی فکر می‌کنید اگر بازی DOOM Eternal به‌صورت رسمی برای یخچال‌های هوشمند عرضه می‌شد، میانگین امتیازات منتقدان به این نسخه از آن در متاکریتک چند بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *