اولین ویدئوی تبلیغاتی جهانی کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر شد

پاورتل/ بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی (Sony Interactive Entertainment) به تازگی اولین ویدئوی تبلیغاتی جهانی کنسول پلی‌استیشن ۵ با شعار ‘Play Has No Limits’ را منتشر کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این ویدئو داشته باشیم.

شرکت‌ سونی سرانجام اولین ویدئوی تبلیغاتی جهانی خود برای پلی‌استیشن ۵ را منتشر کرد که با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد اخبار بیشتری از سوی این کمپانی در رابطه با این کنسول باشیم. همچنین یکی از نکات جالب موجود در ویدئوی تبلیغاتی این است که به نظر می‌رسد بخشی از آن به بازی Call of Duty: Black Ops Cold War تعلق دارد که هنوز از آن به صورت کامل رونمایی نشده است. در ادامه شما می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

همچنین خانوم مری یی (Mary Yee)، معاون مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی متن زیر را در رابطه با این ویدئوی تبلیغاتی در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشر کرده‌اند: «در اولین ویدئوی تبلیغات دیجیتالی جهانی پلی‌استیشن ۵، شما کنسول آینده‌ی ما را از دیدگاه یک زن جوان خواهید دید. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌کنید که وی در حال راه رفتن برروی سطح منجمد شده‌ای است که ناگهان زمین زیر پای او شروع به لرزیدن می‌کند و در نهایت ناگهان سطح منجمد توسط یک هیولا شکسته می‌شود؛ هدف ما از به تصویر کشیدن این بخش از ویدئوی تبلیغاتی، نمایش قابلیت بازخورد لمسی (Haptic Feedback) کنترلر DualSense است که می‌توانند به واقعی‌ترین حالت ممکن حس حضور در محیط را به بازی‌باز انتقال دهد.

در بخش بعدی شما. مشاهده می‌کنید که به محض شلیک موشک ناگهان این خانوم جوان به سمت مبدأ شلیک برمی‌گردد و به سرعت به آن واکنش نشان می‌دهد که این قسمت، تکنولوژی صدای سه بعدی کنسول پلی‌استیشن ۵ که با نام Tempest 3D آن را می‌شناسیم، به تصویر می‌کشد. در نهایت نیز ما مشاهده می‌کنیم که او سعی در کشیدن تیرکمانی دارد که هرچه می‌گذرد نیرویی که وی سعی می‌کند به آن وارد کند، بیشتر و بیشتر می‌شود، درست همانند حسی که تریگرهای تطبیق پذیر (Adaptive Triggers) کنترلر DualSense به بازی‌بازان انتقال خواهد داد.

ما بی صبرانه منتظر آن هستیم تا طرفداران ما خود بتوانند به تجربه‌ی بازی با کنسول پلی‌استیشن ۵ بپردازند و در آن غرق شوند.»

همچنین در این پست باری دیگر تأیید شده است که بازی‌های Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Deathloop, Ghostwire: Tokyo, Horizon Forbidden West, Demon’s Souls, Godfall, Ratchet & Clank: Rift Apart, Astro’s Playroom, Sackboy’s Big Adventure, and Gran Turismo 7  هرکدام به سبک خود از قابلیت‌های کنترلر DualSense بهره خواهند برد.

طبق صحبت‌های دیگر خانوم مری یی، شرکت سونی موارد بیشتری را طی هفته‌ی آینده با طرفداران خود به اشتراک خواهد گذاشت.

با توجه به گفته‌های شرکت سونی، انتظار می‌رود کنسول پلی‌استیشن ۵ تا تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ (آبان-آذر)  روانه‌ی بازارهای جهانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *