اپل تولید آیفون 14 پلاس را متوقف کرد!

در امروز گزارشی منتشر شده که خبر از توقف موقتی تولید آیفون ۱۴ پلاس توسط شرکت اپل را می‌دهد.
اوضاع آیفون ۱۴ پلاس، همچنان جالب نیست و اکنون نیز شاهد انتشار گزارش جدیدی هستیم که به ادعای آن، اپل تولید این گوشی را فعلا متوقف کرده و در حال بازبینی میزان تقاضا برای این محصول است. به گفته این گزارش، اپل حداقل به یکی از تولید کنندگان خود اعلام کرده که تولید آیفون ۱۴ پلاس را متوقف کند و سفارش‌های قطعات این محصول به تامین کنندگان خود را نیز به میزان ۹۰ درصد کاهش داده است.

در سوی دیگر، استقبال از مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس همچنان بالا بوده و این شرکت بیشتر تمرکز خود را صرف تولید این مدل‌ها کرده است. اپل هنوز بیانیه‌ای رسمی در این مورد منتشر نکرده و با توجه به سیاست‌های این شرکت، انتشار آن در آینده نزدیک بعید به نظر می‌رسد.

شاید یکی از دلایل اصلی استقبال نه چندان زیاد کاربران از آیفون ۱۴ پلاس، قیمت بالای ۸۹۹ دلاری آن بوده که برای یک گوشی غیر پرو، بسیار زیاد است. کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر، آیفون ۱۴ پرو را تهیه کرده و یا با ۲۰۰ دلار بیشتر به سراغ آیفون ۱۴ پرو مکس بروند. با وجود عملکرد ناامید کننده این مدل، باور‌ها بر این است که اپل در سال آینده نیز آیفون ۱۵ پلاس را معرفی خواهد کرد؛ البته اگر این روند فروش ادامه داشته باشد، این گوشی نیز نهایتا به سرنوشت آیفون مینی دچار خواهد شد.


 

درباره توقف موقتی تولید آیفون ۱۴ پلاس و عدم استقبال کاربران از این گوشی چه می‌اندیشید؟ آیا شما از طرفداران این مدل از آیفون هستید یا وجود آن را غیر ضروری می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *