بازی/ CATS: Crash Arena Turbo Stars؛ گربه‌های ربات‌نما

CATS: Crash Arena Turbo Stars بازی محبوب، هیجان‌انگیز و پرطرفدار در سبک بازی‌های اکشن – مبارزه‌ای از استودیو بازی‌سازی مطرح ZeptoLab است که تا به امروز حدود ۵۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است.

با نصب CATS: Crash Arena Turbo Stars می توانید یک بازی مبارزه ای جالب از سازندگان بازی های معروفی چون Cut the Rope و King of Thieves را تجربه کنید که شما را به میدان نبرد ربات های جنگی می برد، روبات های که گربه های استثنایی آنها را کنترل می کنند! قطعات ربات را پیدا کنید و با ان روباتی اختصاصی را بسازید و پس از ان وارد مبارزه هایی نفس گیر با کاربران انلاین سراسر جهان شوید، مبارزه هایی که نهایت هیجان را به شما القا خواهند نمود! ربات شما کارش را از یک حیاط خلوت شروع می کند اما زمانی خواهد رسید که در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت خواهد کرد! با برنده شدن در هر مبارزه به قطعات جدیدی از ربات ها دست پیدا می کنید که با کمک انها قوی تر و شکست ناپذیرتر از همیشه می شوید! اگر به دنبال یک بازی جالب با ساخت نبرد ربات ها هستید بدون شک CATS: Crash Arena Turbo Stars نظرتان را جلب میکند!

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۱۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *