بازی Death Rally Classic به مناسبت ۲۵ سالگی رمدی رایگان شد

پاورتل/ استودیو‌ی مطرح رِمِدی اولین بازی خود یعنی Death Rally Classic را در سالگرد ۲۵ سالگی تاسیس این استودیو‌، به‌رایگان در استیم منتشر کرد.
   
بازی کلاسیک Death Rally که برای اولین‌بار برای پلتفرم MS-DOS (مایکروسافت داس) در سال ۱۹۹۶ توسط استودیو‌ی Remedy Entertainment منتشر شد، در سبک مسابقه‌ای و اصطلاحا ماشین‌های جنگی است و حال به‌مناسبت ۲۵ سالگی رمدی، می‌توان این بازی را رایگان دریافت کرد. این نسخه رایگان از بازی، همان نسخه‌ای نیست که در سال ۲۰۰۹ به‌صورت رایگان و محدود منتشر شد.

متن توییت استودیو‌ی رمدی در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور):

چون می‌خواهیم بیست‌و‌پنجمین سالگرد تأسیس استودیو‌ی رمدی را جشن بگیریم، اولین بازی خودمان را به‌رایگان به همه تقدیم می‌کنیم.

بازی Death Rally Classic برای همیشه در استیم رایگان است.

شما بازی را با یک ماشین معمولی و نه‌چندان قدرتمند و ۵۰۰ دلار پول درون بازی شروع می‌کنید و در طول بازی، در مسابقه‌های مرگ‌باری در‌برابر ماشین‌های مسلح رقابت می‌کنید.

همان‌طور که مسابقه‌های مختلف بازی را به پایان می‌رسانید یا با نابود کردن ماشین‌های دیگر، پاداش دریافت می‌کنید، بازی به شما سکه‌های درون بازی می‌دهد. هدف اصلی بازی این است که درنهایت همه‌ی رقیبان خود را در مسابقه‌های تک‌به‌تک شکست دهید.

نظر شما کاربران درباره‌ی بازی Death Rally چیست؟ نظرات خود را با درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *